ورود زود هنگام به فضای انتخاباتی خصوصا زمانی که پای انتخاب رییس قوه مجریه در میان باشد پدیده‌ای است که فضای سیاسی ایران خود را بیگانه از آن نمی‌داند.

 در شرایطی که یک سال تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است بسیاری از چهره‌های سیاسی خصوصا آنها که خود را رقیب دولت برمی‌شمرند با نیم نگاهی به انتخابات سال آینده شمشیر انتقادات و اظهارنظرهای تند علیه دولت را تیز کرده‌اند. اینجا را ببینید.

رییس و اعضای دوره جدید مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند. اینجا را ببینید.

اقتصاد

بازار معاملات مسکن تهران در نیمه بهار، مجددا در مسیر میانه رکود و رونق قرار گرفت و حجم خرید و فروش آپارتمان به سطح پیش‌رونق برگشت. اینجا را ببینید.

در حالی شورای رقابت به تازگی قیمت جدید خودروها را ابلاغ کرده، که این موضوع هنوز تاثیر چندانی روی بازار نگذاشته است. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در روزهای گذشته یکی از سینماگران سیاه کار کشورمان که هرگز به شادمانی مردمانش نمی‌اندیشد و به جز جایزه غربی و شوالیه‌گی نمی‌اندیشد و حتی در یک خانه غم‌زده لبخندی برلبان مردمش هرچند دروغین نمی‌نشاند،برنده دوجایزه از فستیوال کن فرانسه شد. اینجا را ببینید.

زندگی مشترک جانی دپ و همسرش امبر هرد پس از مدت زمان کوتاهی با ارائه دادخواست طلاق به دادگاه به پایان راه خود رسید. اینجا را ببینید.

جامعه

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، امروز در بخش خبری ساعت 6:30 شبکه خبرحضور یافت و از جریمه مشمولان غایب، سفر خارجه مشمولین و قانون جدید تصویب شده در رابطه فرزندان ایثارگران حرف زد. اینجا را ببینید.

این روز ها کمبود غذا مسئله بزرگی در ونزوئلا است، به طوری که یک تحقیقی نشان داده 12 درصد مردم کمتر از روزی 3 وعدع غذا می خورند. اینجا را ببینید.

ورزش

درحالی که وحید امیری را شاه ماهی علی منصوریان می دانند شاید او سر از پرسپولیس در بیاورد اینجا را ببینید..

مرگ مهرداد اولادی و دلایلش همچنان جنجال ساز است. اینجا را ببینید.

 بین الملل

در کنفرانس خبری مشترک سران ژاپن و آمریکا آبه خشمگین شد و اوباما مراتب تأسف خود را به ژاپنی ها اعلام کرد. اینجا را ببینید.

خبرگزاری فرانسه خبر از مذاکرات "خوب" بین ایران و عربستان در رابطه با حج داد. اینجا را ببینید.

دانش

رینگلز با تولید چیپس‌هایی یک‌دست و یک شکل و در بسته‌بندی متفاوت ۵۰ سالی است که در جهان مشهور شده است. اما بر خلاف روش سنتی چیپس‌هایی از این نوع چطور در کارخانه تولید می‌شوند؟ شبکه دیسکاوری به سراغ این مسئله رفته است. اینجا را ببینید.

ترک سیگار، کاهش وزن، ورزش، کنترل فشار خون و کاهش سطح کلسترول، روش‌هایی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی هستند اما برخی مطالعات، اقدامات پیشگیرانه‌ دیگری هم برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی وعروقی پیشنهاد کرده‌اند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

پلیس بریتیش کلمبیا که مدتی است با تلسکوپ رانندگان پیامک باز را رصد می‌کند، با نصب دوربین DSLR 24 مگاپیکسلی از آنها عکس انداخته و 543 دلار جریمه می‌کند! اینجا را ببینید.

با خارج کردن رسمی نوکیای مایکروسافت از تجارت گوشی هوشمند حکم اخراج 1850 نفر صادر شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

مظلومی: هرطور شده امید ابراهیمی را برگردانید! اینجا را ببینید.

در حاشیه کشته شدن رهبر طالبان در حمله هوایی آمریکا در مرز پاکستان و افغانستان. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

اعتراض خلاقانه شهروند لاهیجانی به چاله چوله های خیابان. اینجا را ببینید.

این خانه لوکس و شیک که دارای 9 اتاق خواب و بهترین امکانات است، برای رییس جمهور اوباما و خانواده اش آماده شده است. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

روز گذشته عمر چهارساله مجلس نهم به پایان رسید و تا چند روز دیگر مجلس دهم شکل خواهد گرفت. اینجا را ببینید.

آینده جامعه ایران به دست یک میلیون و 13 هزار و 655 معلم در مقاطع مختلف است و به نظر می رسد وزارت آموزش و پرورش علاوه بر تامین نیازهای معیشتی معلمان باید به فکر سلامت روح و جسم معلمان خود باشد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

گزارشگر بازی تراکتورسازی و النصر امارات اشتباهات زیادی را در این بازی داشت. اینجا را ببینید.

مرگ مهرداد اولادی و دلایلش همچنان جنجال ساز است. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =