۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

سرهنگ جواد صفایی به عنوان رئیس پلیس جدید آگاهی استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار " کامراني صالح " به تبيين دو مطالبه سازماني و مطالبه مقام معظم رهبري از پليس پرداخت و افزود: برنامه ريزي ، تدبير ، تلاش مجاهدانه ، توجه به حرفه اي گرايي ، نوآوري و خلاقيت ، به روز بودن و استفاده از تجربيات گذشته اقداماتي است که بايد حوزه مطالبات سازماني به آن توجه شود .
سردار کامراني صالح با اشاره به مطالبات فرمانده معظم کل قوا از پليس ادامه داد : نبايد منتظر باشيم تا فرمان و دستوري صادر شود بلکه فرمايشات حکيمانه و کاربردي مقام معظم رهبري حکمي ولايي است و تنها شامل حال قشر خاصي مثل پليس نبوده و همه آحاد جامعه را اعم از خاص و عام در بر مي گيرد .
وي با اشاره به اهميت جايگاه پليس آگاهي در تحقق شعار « اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل » اظهار داشت: اقدامات پليس آگاهي در واقع همان اقدام و عملي است که رهبري عزيز انتظارش را دارند.
اين مقام انتظامي گفت: انواع جرم هاي مهم مانند سرقت هاي کلان که اتفاق مي افتد به نوعي اقتصاد مقاومتي را تحت الشعاع خود قرار مي دهد و پليس آگاهي با برخورد با اين جرايم سهم بسزايي در تحقق اقتصاد مقاومتي ايفا مي کند .
سردار کامراني صالح کشف قريب به 450 ميليارد ريال کالاي قاچاق را از ديگر توفيقات پليس البرز برشمرد و خاطر نشان کرد: وارد کنندگان کالاي قاچاق به کشور به کار غير قانوني خود جنبه قانوني مي دهند و بعضا از مجراي قانوني قصد ورود اين کالاها را به کشور دارند غافل از اينکه پليس ولايي ، با چشمان باز خود هرگونه اقدامي که بخواهد از لحاظ سياسي ، امنيتي ، اقتصادي و فرهنگي امنيت کشور را بر هم بزند از ريشه قطع خواهد کرد .
وي با بيان اينکه اقدامات پليس آگاهي ، باعث جلوگيري از رشد جرم در جامعه شده و در نهايت کاهش جرم را به دنبال دارد اظهار داشت: هرچند عوامل متعددي بستر ساز وقوع جرم است جرم هاي متعدد اعم از قتل ، سرقت ، کلاهبرداري و ... اتفاق مي افتد اما بايد با آسيب شناسي دقيق و به موقع و ارائه راهکار به دنبال از بين بردن و يا کاهش بستر جرم باشيم .
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان سخنان خود با اشاره به قابل قبول بودن تلاش و زحمات سرهنگ حميدرضا گل صباحي « رئيس سابق پليس آگاهي استان البرز» گفت: مسئوليت، امر خطيري است و داشتن مسئوليت و خدمت در جامعه اسلامي يک افتخاري است که هر کسي لايق آن نيست و هرکسي که در اين راه به تقويت باورهاي ديني و اعتقادي خود بپردازد در ارائه خدمات خود به جامعه مسلمين موفق تر خواهد بود .
در خاتمه مراسم طي حکمي از سوي فرمانده ناجا سرهنگ «جواد صفايي» به سمت رئيس جديد پليس آگاهي استان البرز منصوب و با اهداء لوح سپاس از زحمات سرهنگ « حميد رضا گل صباحي » رئيس اسبق اين پليس تقدير شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =