تسنیم نوشت: وزیر دفاع گفت: امروزه، افزون بر اینکه مصرف داخلی‌مان را تامین می‌کنیم، محصولات ما ظرفیت صادرشدن به بازارهای خارجی را نیز دارند و تقاضا برای سلاح‌های ما بسیار زیاد است.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی با اشاره به رونمایی از خطوط تولید فیوزهای راکت‌های فجر3، 5، فلق 1 و 2 و فاتح، همچنین فیوزهای بمب‌های هوایی 250 تا 500 پوندی، اظهار داشت: تجهیزات جدید داخلی تولید فیوز، صنایع دفاعی ایران را قادر خواهد ساخت تا ظرفیت تولید سلاح خود را با هدف پاسخ به نیازهای نیروهای مسلح با شتاب بیشتری افزایش دهد.

وی تصریح کرد: ماشین‌آلاتی هم که برای تولید قطعات این سلاح‌ها استفاده شده‌اند، همگی در جهت رفع نیازهای تسلیحاتی ایران بوده و بومی هستند.

وزیر دفاع همچنین تاکید کرد: هم‌اکنون ظرفیت‌های‌مان چند برابر شده و کیفت کارمان نیز به طور قابل توجهی بهتر شده است و دیگر هیچ مشکل یا کمبودی در زمینه تامین فیوز بمب‌ها، خمپاره‌ها، توپخانه و موشک‌های‌مان نخواهیم داشت.

سردار دهقان ادامه داد: امروزه، افزون بر اینکه مصرف داخلی‌مان را تامین می‌کنیم، محصولات ما ظرفیت صادرشدن به بازارهای خارجی را نیز دارند. فناوری جدیدی که برای تولید این سلاح‌ها به کار رفته، کارایی آنها را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است و به همین خاطر، تقاضا برای سلاح‌های ما بسیار زیاد است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =