ایلنا نوشت:نماینده اصولگرای ورامین گفت : هنوز تصمیمی در مورد کاندیداهای هیات رئیسه نگرفته‌ایم.

سید حسین نقوی حسینی تصریح کرد: «اصول گرایان هنوز در مورد گزینه های خود تصمیمی نگرفته‌اند و با آغاز به کار به مجلس شورای اسلامی در مورد رویکرد فراکسیون و معرفی افراد تصمیم گیری خواهد شد. بحث‌های منتشر شده در رسانه‌ها بیشتر گمانه زنی رسانه‌ای است و ما هنوز در مورد گزینه‌های فراکسیون برای حضور در هیات رئیسه تصمیمی نگرفته‌ایم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون اصولگرایان گزینه‌ای برای نواب رئیس مجلس دهم معرفی می‌کند، گفت: بحث‌ها و رایزنی‌های متعددی میان منتخبان مجلس دهم برای تعیین اعضای هیئت رئیسه در حال انجام است. گزینه‌های متعددی مطرح شده است اما فراکسیون اصول‌گرایان هنوز هیچ بحثی برای کاندیداهای هیئت رئیسه انجام نداده است و توافقی صورت نگرفته است که به صورت رسانه‌ای اعلام شود.

وی با ابراز بی‌اطلاعی نسبت به خبر معرفی حمید رضا حاجی بابایی به عنوان کاندیدای نایب رئیسی مجلس از سوی فراکسیون اصول گرایان ،گفت: آقای حاجی بابایی را معرفی نکرده‌ایم و اصولگرایان هنوز در مورد گزینه‌های خود تصمیمی نگرفته‌اند. طبعا با تشکیل جلسه فراکسیون اصولگرایان و با آغاز به کار به مجلس شورای اسلامی در مورد رویکرد فراکسیون و معرفی افراد تصمیم گیری می‌شود.

نقوی حسینی در ادامه تاکید کرد: طبعا پس از تشکیل مجلس دهم و جلسه فراکسیون رویکرد ما با رای و نظر اکثریت روشن می‌شود. بنابراین آقای حاجی بابایی به عنوان گزینه ما برای هیات رئیسه مطرح نیست. رسانه ها هم باید از انتشار اخبار زود هنگام پرهیز کنند چرا که ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =