ایسنا نوشت: رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان محورهای اساسی و اصول کلی سیاست‌های رهبری را می‌شناسند و بر مبنای آن عمل می‌کند.

آیت الله احمد جنتی، رییس مجلس خبرگان رهبری عصر چهاشنبه در اختتامیه اولین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر محصول ایمان خدا، ولایت فقیه و حاکمیت این نظریه مترقی در نظام اسلامی بوده است که حتی برای دشمنان نیز قابل باور نبود.

او هم‌چنین با تقدیر از اعضای چهارمین دوره مجلس خبرگان اظهار کرد: از همه کسانی که در مجلس خبرگان رهبری با ما همکاری داشتند تشکر می‌کنم چرا که مجلس چهارم، مجلسی آرام و با متانت بود که باید الگویی برای سایر مجالس باشد چرا که هیچ اصطکاکی در‌ آن وجود نداشت و همه اعضا یکدیگر را قبول داشته و دوست می‌داشتند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبری درباره انقلابی عمل کردن اظهار کرد: ما باید بر اساس نظر مقام معظم رهبری انقلابی باشیم، انقلابی فکر کرده و انقلابی عمل کنیم و این نظریه‌ای است که می‌کوشیم آن را در مجلس خبرگان عملی کنیم.

وی افزود: در درجه اول هیأت رییسه باید بتواند راه‌های انقلابی‌تر شدن خبرگان را بشناسد و به آن عمل کند و ما از اعضای خبرگان تقاضا می‌کنیم که در این زمینه با ارائه پیشنهادهای عملی و اجرایی و نه صرفا تصورات ذهنی و آرمانی هیات رییسه را در این زمینه کمک کنیم.

جنتی با اشاره به این که مجلس خبرگان بر اساس سیاست‌های رهبری عمل می‌کند اظهار کرد: مجلس خبرگان بر اساس محورهای اساسی و اصول سیاست‌های رهبری عمل می‌کند و به خوبی با آن‌ها آشناست.

او ادامه داد: دوری گزینی از دو دستگی و اختلاف و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی بخشی از مواضع رهبری است که همه از جمله مجلس خبرگان باید به آن عمل کنند و پشتیبانش باشند.

رییس مجلس خبرگان با اشاره به این که به وجود رهبری افتخار می‌کنیم اظهار کرد: خدا را شاکریم که رهبری به ما عطا کرده که به ‌استقامت، شهامت و ایمان و تقوای او افتخار می‌کنیم و حقیقتا ایشان افتخاری برای تاریخ اسلام هستند همین طور که امام (ره) نیز چنین بود.

وی در پایان اظهار کرد: رهبری به خوبی توانسته راه امام را ادامه دهد و با وجود تمام توطئه‌هایی که از غرب توسط بیگانگان انجام می‌شد کشور را اداره کند و با تدبیر و بصیرت توطئه‌ها را خنثی کند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    22 2
    جالبه. من فکر میکردم قبلا کارش نظارت بر رهبری است. ببخشید
  • بی نام A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    23 2
    اتفاقا در شرکت ما هم این مطلب برعکسه . یعنی هیات مدیره بر اساس نظر مدیر عامل حرکت میکنه