مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی روز سه شنبه در آئین افتتاح پوشش 100 درصدی شبکه دیجیتال و دفتر صدا و سیمای خمین در بیت امام خمینی ( ره) بیان کرد: پوشش سامانه ی دیجیتال استان مرکزی به93/5 درصد رسید. امروز شاهد پوشش 100 درصدی سامانه ی دیجیتال در شهرستان خمین هستیم.

به گزارش خبرآنلاین حمید قربانی جم افزود: در حال حاضر 900 روستا و 33 شهردر استان مرکزی ازسامانه دیجیتال 18 شبکه رادیویی و 18 شبکه تلویزونی برخوردار هستند که با تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار می توان پوشش شبکه دیجیتال استان مرکزی را به 100 درصد رساند.

وی تصریح کرد: میزان اعتبارات لازم برای تحقق پوشش 100 درصدی سامانه دیجیتال این شهرستان 8 میلیارد ریال بود و خمین به عنوان اولین شهرستان در سطح استان مرکزی که پوشش شبکه دیجیتال آن 100 درصد شده است، شناخته شد.
در ادامه استاندار استان مرکزی بیان کرد: همه دستگاههای اجرایی تلاش کنند دین خود را به بهترین نقطه و جغرافیایی که همه ما ایرانیان مدیون آن سرزمین و اهالی آن هستیم، ادا کنند.
زمانی قمی افزود: صدا وسیما یکی از دستگاهایی است که رسالت خود را به زادگاه امام راحل ثابت کرده است و من تشکر ویژه از مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی و همکارانشان در مرکز استان و به خصوص همکاران فنی صدا و سیمای استان که پوشش کامل سامانه ی دیجیتالی شهرستان خمین را محقق کرده اند، دارم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =