به همت حوزه مشاوران جوان فرمانداری محمودآباد آئین تجلیل از جوانان شایسته و برتر شهرستان محمودآباد برگزار شد. این آئین با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و غلامعلی ابراهیمی سوته مشاور معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و بخشداران و روسای ادارات و جوانان فرهیخته شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ،یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: فرصت بهره مندی از توانمندی نیروی جوانی باید در خدمت آبادانی کشور قرار گیرد ونباید به راحتی از کنار آن گذشت.
وی گفت: پشتوانه کشور ما منابع زیرزمینی نیست ، بلکه این جوانان ما هستند که پشتوانه و اندوخته ما هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید جوان محوری است ، افزود: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بحث توجه به جوانان و ایجاد بستر برای ایقای نقش جوانان در اولویت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در شهرستان نیز شورای مشاورین جوان با همت مشاور جوان در چهار کارگروه با حضور جوانان نخبه محمودآبادی تشکیل شد.
وی یادآور شد: شهرستان محمودآباد از ظرفیت های بی بدیلی برخوردار است که با برنامه ریزی وتلاش این جوانان نخبه می تواند به توسعه پایدار دست پیدا کند.
در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز با اشاره به اینکه پویایی امروز جوانان مرهون خون شهدا است ، اظهار داشت: جوانان امروز با قدم گذاشتن در راه شهیدان دست دشمنان ایران اسلامی را کوتاه کرده اند.
وی ادامه داد:دوران جوانی دوران سازندگی وبالندگی است وباید به درستی از این توانایی در راستای خدمت به کشور استفاده نمود.
حجت الاسلام سید داود موسوی اضافه کرد: جوان ایرانی علی رغم توطئه های دشمن توانست نقش چشمگیری در توسعه کشور ایفا کنند.
وی یادآور شد: فصل شکوفایی کشور به دستان پرتوان جوانان به ثمر می نشیند و باید حمایت شود تا تحول ایجاد کند.
در ادامه این جلسه غلامعلی ابراهیمی سوته مشاور معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه جوانان روحیه انتقادی ومشارکت جو دارند ، گفت: جوان می خواهد با تکیه بر توانایی هایش مورد توجه قرار گیرد واین خواسته به حقی است.
وی افزود: از جوانان باید در مدیریت وبرنامه ریزی کشور استفاده شود تا زمینه رشد آن ها فراهم شود واگر این مهم تحقق نیابد زمینه تهدید فراهم خواهد شد.
سرپرست پیشین اداره کل ازدواج وتعالی خانواده وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد:جوانان در آزمون های مختلف انقلاب اسلامی سربلند بیرون آمده اند وحال نوبت ما مسوولان است تا اقدامی عملی صورت دهیم
ابراهیمی با اشاره به اینکه انگیزه جوانان برای حضور ومشارکت در امور مختلف پیش از برجام بسیار پایین بود ، خاطرنشان کرد: آمار نشان می دهد پس از اجرای برجام امید به آینده در میان جوانان افزایش یافته و این می تواند در تعالی این قشر پویا تاثیرگذار باشد.
این مسوول اضافه کرد: باید با فرصت دادن به جوانان مشارکت، مدیریت وکسب تجربه را میدان عمل به این قشر پویا آموخت وامروز وفردای کشور را به دست ایده های خلاقانه آن ها داد.
وی با بیان اینکه دوم خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود ، گفت: دوم خرداد حلقه ی واصله بین نسل اول ودوم وسوم انقلاب است ونباید به دست فراموشی سپرده شود.
در بخش پایانی این مراسم از 20 نفر از جوانان فرهیخته و برتر شهرستان با اهداء لوح و تندیس تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =