۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

ظهر امروز یک جوان 23 ساله اهل ورامین در ساحل محمودآباد غرق شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از محموداباد،یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در محمودآباد گفت: ظهر امروز 4 جوان اهل ورامین استان تهران برای شنا در ساحل پشت شهرک دی محمودآباد به دریا رفته که به علت کمی مواج بودن دریا و عدم آشنایی با فن شنا و همچنین بی توجهی به تذکرات ناجیان غریق دچار حادثه شدند.
وی گفت: پس از درخواست کمک توسط چهار غریق بلافاصله ناجیان غریق مستقر در منطقه با بهره مندی از قایق سه نفر را نجات داده ولی بعلت دوری این افراد از یکدیگر و کمبود زمان متاسفانه یکی از آنها غرق شده و جان خود را از دست داد.
فرماندار محمودآباد گفت: پس از نجات جان سه نفر اورژانس 115 در محل حادثه حضور یافته و جهت درمان مغروقین را به بیمارستان انتقال داده و ناجیان غریق هم توانستند جنازه جوان 23 ساله ورامینی را از آب بیرون بکشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: همه ساله با شروع فصل گرما شهرستان محمودآباد به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت و با بهره مندی از 30 کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد.
وی افزود : در سالجاری 14 طرح دریا با بکارگیری 70 ناجی غریق راه اندازی شده و 55 ناجی غریق هم در نقاط آزاد و کور جهت رفاه حال مسافران و شهروندان استقرار یافته است که نیازمند توجه و همکاری عموم افرادی که در ساحل استقرار می یابند می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =