سوگ‌نامه همسر شهاب‌ حسینی برای همسر شهید بابایی

ایسنا نوشت:همسر شهاب حسینی در سوگ درگذشت همسر شهید بابایی یادداشتی را نوشت.

 شهاب حسینی که به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را دریافت کرده است، در سریال «شوق پرواز» نقش شهید بابایی را بازی کرده بود.همسر این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی در سوگ درگذشت همسر شهید بابایی، نوشته است:

«در فرهنگ ما، آسمان مفهومی اعلا دارد. آنان که بر فراز معنای آسمان، معنای متعالی یافتند، از هر آن چه زمینی و پست بود گسستند.

در مدتی که به واسطه تولید سریال شهید بابایی با زوایای پنهان و آشکار شخصیت آن بزرگوار آشنا شدیم، پی به اهمیت فوق العاده زنی بردم که به عنوان همسر و همراه، نقشی غیرقابل انکار در حرکت متعالی عباس بابایی داشت.

خبر عروج ملکوتی خانم ملیحه حکمت به آسمان و عزیمتش نزد پروردگار، یادآور آن خاطرات فراموش ناشدنی از این اسوه مقاومت و صبر بود.

غفران، آرزویی است که در میان حزن و اندوه حاصل از این خبر، آراممان می کند.

روانش شاد و یادش گرامی باد

پریچهر قنبری»

 

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    131 0
    خدا رحمتش کنه و روحش شاد باشه . حالا دیگه خوشحاله و فراغش به وصال رسید و به همسر شهیدش پیوست .
  • بی نام DE ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    چه قلم زیبایی دارید بانو. شاید بهتر بود شهاب حسینی چون روز بردن جایزه با روز آزادسازی خرمشهر یکی بود جایزه را به جای مردم به رزمندگان و آزادکنندگان خرمشهر می داد که یادی بشود از قهرمانانی که صلح و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند تا ایران و ایرانی بتوانند در عرصه هنر بدرخشند.
    • ساتان A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      53 6
      کار ما به جایی رسیده که تعیین تکلیف کنیم که دیگران جایزه رو بهتره به چه کسانی تقدیم کنند دوست عزیز " مردم ایران" یعنی همه، از رزمنده تا سیاستمدار، هنرمند، کارگر و هرکسی که زیر پرچم ایران است.
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    163 3
    چقدر اين خانواده شهاب حسيني اين زن و شوهر آدماي با فرهنگ و با شعوري هستند. آفرين
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    114 0
    روحش شاد .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    130 1
    آفرين به مادرى که بانوى فرهيخته اى مثل شما تربيت کرده است.بى دليل نيست که شهاب عاشق شماست.هميشه سالم سرزنده و عاشق با هم زندگى کنيد.ان شاءالله
  • سارا A1 ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    5 0
    من فکر میکنم زندگی با عشق و آرامشه که هر روز ما رو سر شار از موفقیت و شادی میکنه . ممنونم از خانم ملیحه حکمت که با عشق همسری چون عباس بابایی رو حمایت کرد که ما ایرانیان استقلال مون رو مدیون ایشون هستیم ممنونم از شما پریچهر قنبری عزیز که با این عشق همسری چون شهاب حسینی رو حمایت میکنی که این روزها باعث سرافرازی و حوشحالی ملتش شده .