میزان نوشت: رئیس پلیس فتا همدان از شناسایی و دستگیری همکلاسی مزاحم که در شبکه های اجتماعی برای خانمی جوان مزاحمت ایجاد کرده بود، خبر داد.

سرهنگ امینی رئیس پلیس فتا همدان در مورد دستگیری مرد مزاحم در فضای مجازی گفت: در پی مراجعه شهروند همدانی و در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر ایجاد مزاحمت و سلب آسایش خانوادگی، موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان گفت: با توجه به اظهارات زن جوان، فردی ناشناس که از تمام اطلاعات شخصی وی آگاهی کامل داشته، در شبکه های اجتماعی پیامهایی ارسال که پس از تماس همسر نامبرده مبنی بر پایان این مزاحمت ها، فرد مزاحم ضمن ابراز پشیمانی قول بر عدم تکرار این گونه مزاحمت ها را داشته، اما چند روز بعد با شماره ای دیگر به مزاحمت ها ادامه و این بار با الفاظ بسیار بد و استفاده از تصاویر شاکی قصد هتک حیثیت وی را داشته است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی که از همکلاسی های شاکی بود بود شناسایی و دستگیر شد و تمامی دستگاه های دیجیتال وی جهت بررسی فنی جمع آوری شد.

سرهنگ امینی تأکید کرد: متهم در رویارویی با ادله و مستندات انکار ناپذیر رایانه ای صراحتا به بزه انتسابی اقرار و از عمل خود اظهار پشیمانی کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =