با زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل (ره) می توان در مقابل دشمن ایستاد

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با تاکید براینکه در بحث اقتصاد مقاومتی باید بهتر ازسال گذشته عمل کنیم گفت: دراین بحث مهم جایی برای سستی و کاهلی نیست. ما نیازمند به حضور معنوی در عرصه هنر و فرهنگ هستیم و باید از تفرقه دوری و از تخریب دستاوردهای انقلاب جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میژه شهرستان کرج،محمد تقی ایرانی روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) درفرمانداری کرج افزود: امروز کار و فعالیت ارزش جامعه است و با تولید می توان به برطرف کردن معضل بیکاری کمک کرد.

وی ادامه داد: با توجه به رفع معضل بیکاری می توان بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز مرتفع کرد.

ایرانی گفت:امروز باید عرصه دیگری از مقاومت را در پیش گرفت چنانچه شاهد تهاجم های فرهنگی و اقتصادی از سوی دشمنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی تحریم ها نتوانست ملت را به زانو درآورد و مردم همیشه درصحنه با اتکاء برفرمایشات مقام معظم رهبری توانستند دربرابر نفوذها و سنگ اندازی ها مقاومت داشته و یکپارچه ایستادگی کنند.

فرماندار ویژه کرج اضافه کرد: امروز دولت " تدبیر و امید" براساس منویات مقام معظم رهبری حل مشکلات اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار داده است
ایرانی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا است که تکیه بر تولید داخلی و توانایی علمی و نیروی جوان کشور دارد و با توجه به اینکه الگوی بسیاری از کشورهای آزاده ایران اسلامی است می توان در مقابل رقبا دراین عرصه سربلند بیرون آمد .

وی گفت : ما تحریم ظالمانه علیه کشورمان را با تدبیر و منطق عبور کردیم ولی در پسا برجام شاهد سنگ اندازی هایی از سوی آمریکا و غرب هستیم که باید با اصرار و پیگیری وزارت خارجه باید مطالبات به حق ما پاسخ داده شوده باید جامعه بین الملل نسبت به تعهدات خود دراین زمینه پاسخگو باشد .

ایرانی تاکید کرد :اگرچه مشکلات جدی بر سر راه توافق هسته ای است اما با حوصله و سعه صدر قابل رفع خواهد بود . دنیا در برابر منطق جمهوری اسلامی مجبور به تسلیم شده و تحریم ها قابل برگشت نیست اما دشمنان در توطئه های خود باز هم ناکام خواهند بود.

فرماندارویژه کرج افزود: در برخی مواقع زبان دیپلماسی باید همراه با زبان منطق باشد اما اقتدارنظام و هوشیاری نیروهای مسلح همیشگی است.

وی با اشاره به شرایط منطقه به ویژه وضعیت کشورهای همسایه ایران اسلامی که ازسوی استکبار جهانی درمعرض تهدید قرار گرفته اند ادامه داد: در عمل کشورهای منطقه دست یاری به سوی جمهوری اسلامی دارند امروز حرف اول را به پشتوانه نیروهای مسلح و دفاع از حرم در سوریه را ما می زنیم .امروز نیروهای مسلح ما در مقابله با داعش و گروه های تکفیری تکیه گاه کشورهای مظلوم است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی روحیه استکبار ستیزی خود را کنار نمی گذارد و مقابله با آن جزء آرمان های امام راحل (ره) است دشمن تمام تلاش خود را برای تفرقه اندازی بکار گرفته است ، لیکن ما با وحدت کلمه را افتخار را ادامه می دهیم.آرمان امام تعامل با دنیا غیر از رژیم صهیونیستی و خوی استکبار ستیزی است. باید در حفظ راه امام عامل باشیم و زنده نگهداریم.

معاون استاندار البرز درادامه با اشاره تلاش های دشمنان برای توطئه افکنی ازطریق شبکه های مجازی گفت: امروزه از طریق این شبکه های مجازی دشمنان درتلاش برای انحراف جوانان هستند که با زنده نگه داشتن ارمان های امام راحل (ره) می توان در مقابل دشمن ایستاد . ما نیازمند به حضور معنوی در عرصه هنر و فرهنگ هستیم و باید از تفرقه دوری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری آیین های ارتحال حضرت امام (ره) ادامه داد: با زنده نگه داشتن یاد بنیانگذارجمهوری اسلامی باید ادای احترام به آرمان های انقلاب و شهدای آن داشت .

ایرانی یادآورشد : ما می خواهیم معنویت حاکم شود و دنیای غرب درمقابل ادبیات نرم ما خشن برخورد می کند هنگامی که در دنیای غرب دین فراموش شده ، و مادیات محور گردیده امام با انقلاب دینی ظهور کرد و احیاگر دین لقب گرفت .

وی گفت: اسلام هراسی و ایران هراسی حربه های است که دشمنان با این حربه ها به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که هوشیاری و بصیرت بیش از پیش ملت ایران اسلامی را می طلبد .

فرماندار ویژه کرج با اشاره به رشادت هایی که درطول جنگ تحمیلی با رهبری امام راحل (ره) صورت گرفت گفت: بنابراین با توجه به فرارسیدن روز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی لازم است هریک به سهم خود میزبانی از عاشقان رهبرانقلاب اسلامی را داشته باشیم .

وی تاکید کرد: البرز درمسیر استان های بسیاری از شمال و غرب کشور قرار دارد که باید دستگاه های اجرایی برای میزبانی بهتر به دستورالعمل های ابلاغ شده هرچه سریعتر عمل کنند .

ایرانی یادآورشد: دربدرقه حضرت امام (ره) بزرگترین بدرقه همانند استقبال از ایشان درطول تاریخ صورت گرفت که مردم ایران با فراز و نشیب هایی که پشت سرگذاشته اند هرساله آیین های ویژه سالگرد ارتحال بنیانگذ ار جمهوری اسلامی را به بهترین شکل برگزار می کنند بنابراین لازم است هریک به سهم خود تمهیدات را دراین زمینه پیش بینی کنیم .

وی با اشاره به اینکه منطقه خاورمیانه محل تحولات بوده و هست گفت: چشم بسیاری از کشورهای دنیا به نظام جمهوری اسلامی است که همواره با اقتدار دربرابر دشمنان ایستادگی می کند .

فرماندار ویژه کرج افزود: امروز درعرصه های مختلف پیروز میدان شده ایم که دربرابر تمام تهدیدات از وحدت و استقلال دست نکشیده و با قاطعیت درمقابل دشمنان ایستادیم .

وی همچنین با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر،ازادی این شهر را نتیجه رشادت دلیرمردانی عنوان کرد که با نثار جان خود سرافرازی را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند .

ایرانی ادامه داد: این پیروزی پس از مقاومت مردم گرامی داشته می شود و امروز دشمنان از جنگ رو دررو ناامید شده و به تهاجم فرهنگی روی آورده اند که بصیرت و هوشیاری بیشتری را ازسوی ملت ایران می طلبد .

دراین نشست هریک از مدیران دستگاه های اجرایی کرج به بیان برنامه های خود برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) پرداختند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =