اسکندری در پاسخ به مشکلات شهروندان: زباله سوزی در محل جمع آوری زباله غیر قانونی است

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اهمیت پاکیزه نگهداشتن هوا همچنین توجه به سلامت شهروندان، اقدام زباله سوزی در محل جمع آوری زباله را غیر قانونی دانست.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجتبی اسکندری در پاسخ به مشکلات شهروندان و مطرح کردن این موضوع که در محله اسلام آباد مسئولان جمع آوری زباله، پسماندها را در سطل های فلزی آتش می زنند، این اقدام را غیر قانونی ذکر و عنوان کرد: این افراد قطعا از پیمانکاران شهرداری نیستند؛ سازمان و مسئولان ذیربط در صورت مشاهده این عمل با افراد خاطی برخورد می کنند.

این مسئول اضافه کرد: مسئولیت جمع آوری زباله ها در سطح شهر به عهده معاونت خدمات شهری است و شهروندان در صورت مشاهده اعمال غیر قانونی در این زمینه باید با سامانه 137 تماس بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به نگرانی شهروندان در زمینه ایمن سازی جاده حلقه دره گفت: ایمن سازی این جاده سال گذشته با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه این پروژه تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری شاهد اتمام ایمن سازی جاده حلقه دره باشیم.

اسکندری همچنین در خصوص نگرانی شهروندان جهت پخش شیرابه در اطراف حلقه دره عنوان کرد: در سنوات گذشته در محل دفن حلقه دره حوضچه ای به منظور جمع آوری شیرابه پسماندها تعبیه شده بود و شیرابه ها به صورت سنتی در این حوضچه جمع آوری می شد.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر مشغول ساخت حوضچه های بتونی در این محل هستیم؛ این حوضچه ها در کشور بی نظیر است و در عرض چند ماه آینده احداث می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =