مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و آب و فاضلاب ارومیه از وجود بیش از 10هزار انشعاب غیرمجاز در این شهر خبردادند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،نشست مشترک مسئولین شرکتهای خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار شد .

وجود 8هزار انشعاب غیرمجاز برق در ارومیه

در این نشست اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از 8هزار انشعاب غیرمجاز برق در ارومیه وجود دارد.

وی افزود: بعد از ساخت واحد مسکونی، نمیتوان آن واحد را از حق طبیعی داشتن نیروی برق منع کرد البته طبق قانون دارا بودن سه شرط عدم خلافی، پایان کار و یا پروانه میتوان حهت دریافت انشعاب برق اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی تصریح کرد: درصورت تامین اعتبارات، قادر خواهیم بود تمام عملیات واگذاری خدمات به مشترکین مسکن مهر را انجام دهیم.

وجود 2هزار انشعاب غیرمجاز آب در ارومیه
بخشعلی حاتم زاده رئیس آب و فاضلاب ارومیه گفت: بیش از 2 هزار انشعاب غیرمجاز آب در ارومیه وجود دارد که باید ساماندهی شود.
وی در مورد زیرساخت آب مساکن مهر افزود: در حال حاضر بیش از 70 درصد فاز اول پروژه فاضلاب مسکن مهر گلمان احداث شده و در تلاشیم که بزودی به پایان برسانیم.

شایان ذکر است نشست علنی شورای شهر در مورد مشکلات مساکن مهر ارومیه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، قائم مقام شهردار ارومیه ، نمایندگان اداره کل راه شهر سازی ، مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق ، گاز و آب و فاضلاب برگزار و در آن ضمن بررسی راهکارهای تسهیل روند خدمات رسانی به مساکن مهر و املاک قولنامه ای بر لزوم تعامل تمامی شرکتهای خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان علی الخصوص اهالی ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه ای تاکید شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =