مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: هیات تجاری جمهوری آذربایجان در بازدید از این شرکت خواستار انتقال دانش فنی و مهندسی این شرکت به آذربایجان شدند.

به گزارش خبرآنلاین، شاکر خفایی افزود: در بازدیدی که هیات تجاری جمهوری آذربایجان از این شرکت داشتند با آشنایی از تولیدات و فرآورده های نفتی پالایشگاه و عملکرد بخش های مختلف آن خواستار ایجاد ارتباط شدند.

وی ادامه داد: این هیات تجاری از بخش های مختلف شرکت به خصوص بخش استحصال گوگرد و تولید قیرسازی بازدید کرده و از اقدامات شرکت پالایش نفت تبریز در قبال حفاظت از محیط زیست و مسوولیت های اجتماعی آن مطلع شدند.

خفایی با اشاره به بازدید متعدد هیات های مختلف خارجی از این واحد صنعتی گفت: بازدید هیات های خارجی از شرکت پالایش نفت تبریز نشان دهنده جایگاه ویژه این شرکت در صنعت نفت ایران است.

وی ادامه داد: پالایشگاه تبریز در راستاي توسعه صادرات و بسط و گسترش مناسبات تجاري علي‌الخصوص با كشورهاي همجوار در جهت تحقق آرمان خود پيشرو پالايشگاههاي منطقه خاورميانه با اعتبار جهاني است، تلاش می کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز اظهار کرد: پالایشگاه تبریز به دلیل قرار گرفتن در منطقه خاص با فاصله های کمتر از 300 کیلومتر در مجاورت و همسایگی چهار کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه، عراق و ارمنستان می تواند نقش مهمی در صنعت نفت کشور ایفا کند.

وی یادآور شد: شرکت پالایش نفت تبریز در بهمن ماه سال 1356 با ظرفیت اسمی 80 هزار بشکه در روز راه اندازی شده و افزایش ظرفیت تولید این شرکت به 110 هزار بشکه در روز با تلاش کارشناسان و متخصصان داخلی برگ زرینی است که در سال 1371 در این شرکت رقم خورده است.

خفایی گفت: پالایشگاه  تبریز هم اکنون سهم هفت درصد از توان تصفیه نفت خام کل کشور را بخود اختصاص داده و تامین بخشی از سوخت مایع مورد نیاز شمالغرب کشور و نیروگاه حرارتی تبریز و همچنین خوراک پتروشیمی تبریز را برعهده دارد.

وی اظهار کرد: ماموریت اصلی شرکت تامین خوراک، تولید و عرضه فرآورده های نفتی مورد نیاز مشتریان با استانداردهای کیفی روز بوده و استراتژی شرکت بهبود و توسعه پایدار کسب و کار با تاکید بر ارزش آفرینی و مسئولیت های اجتماعی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز اهداف کلی پالایشگاه تبریز را توسعه کمی، کیفی و تنوع تولیدات با رویکرد فناوری های نوین، توسعه سیستم مدیریت تداوم کسب و کار، نهادینه سازی مسئولیت های اجتماعی و فرهنگ سازی آن با استراتژی سود آوری پایدار،نو آوری و توانمند سازی منابع انسانی مبنی بر مکتب یادگیری مدیریت عنوان کرد.

رئیس هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان و مدیرکل صنایع سنگین وزارت اقتصاد این کشور و مدیران شرکت‌های فعال در حوزه امور مالی و بانکی و تولید ماشین‌آلات استخراج نفت این هیات را همراهی می‌کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =