مهر نوشت: هواپیمای ماهان که از کیش به مقصد تهران در حال پرواز بود، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار مشکل شد و دوباره به پرواز درآمد و پس از حدود ۲۰ دقیقه برای دومین بار در این فرودگاه به زمین نشست.

پرواز شماره ۱۰۴۲ کیش به مقصد تهران هواپیمایی ماهان در هنگام فرود بر باند با مشکل مواجه شد و به اجبار دوباره پرواز کرد. به گفته مسافران این پرواز، زمانی که هواپیما بر باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، با مشکل مواجه و دوباره از باند بلند شد.

این مسافر در تماس با خبرنگار ما با بیان اینکه در این لحظات مسافران بسیار نگران شده بودند، گفت: با وجودی که این هواپیما حدود ۲۰ دقیقه در آسمان تهران سرگردان بود، هیچ یک از مهمانداران پاسخی به مسافران نمی‌دادند و حتی نزدیک مسافران هم نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه در این مواقع مهمانداران و خلبان باید پاسخگوی شرایط باشند، افزود: متاسفانه مسافران بسیار ترسیده بودند اما کسی نبود که در مورد مشکل به آنها توضیحی بدهد، به همین دلیل لحظات پر از اضطرابی را پشت سر گذاشتیم.

به گفته این مسافر، پس از حدود ۲۰ دقیقه هواپیما دوباره در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و خلبان توضیح مختصری را به مسافران داد.
22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    53 1
    قابل توجه کسانی که می گند ما هواپیمای نو احتیاج نداریم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    32 5
    مهماندار بنده خدا هم آدمه و مثل بقیه آدماجونشو دوست داره و ترسیده بوده
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    1 1
    این خبر اشتباهه جانم پرواز کیش ساعت 18:30 میاد
  • روزبه IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    4 17
    از ماهان بعیده
  • حمیدرضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    19 2
    واقعا تاسف آوره . خلبان گاهاٌ در مورد همه چی صحبت میکنه ب جز مواردی ک احتمال میره پیش بیاد . مانند لرزش های احتمالی ک برای مسافران تشدید اضطراب میکنه در پرواز تهران ب رفسنجان . هواپیمای ماهان تکان های بسیار شدیدی میخورد بطوریکه همه دست ب دعا شده بودند . اما دریغ از یک کلمه صحبت از طرف کادر پرواز
  • ایرانی RO ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    6 8
    خدا را شکر به خیر گذشت خوب بنده های خدا چی بگن بهتر که سکوت کردندبرای سلامتی همه مسافران صلوات
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    17 0
    این که توضیح نمیدن خیلی بد و غیر مسئولانست. حداقل می تونن الکی هم که شده مردم رو آروم کنن. به سر من هم در پرواز شیراز تهران اومده
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    1 13
    شوخی خلبان مسافران را ترسونده. خخخخ
  • امین IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    1 3
    شاید ما بر روی زمین استانداردهای هواپیمایی نداریم اما در پرواز استانداردها بخوبی اجرا میشه.. مثلا اینکه در چه زمانی مسافران در جریان مشکل پیش آمده قرار بگیرند..
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    13 1
    حتما بلیطش هم 700 هزارتومان برای هر نفر
  • باربد قائم شهری IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    6 14
    lمسافر محترم توضیح میخواستن؟؟؟ من اگه جای مهمانداران بودم و این درخواست را متوجه میشدم مسافر محترم را از پنجره شوت میکردم چه جسارتا
  • چوپان RO ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    20 13
    سلام زود نباید قضاوت کرد.. بجای اینکه از فرود موفق استقبال کنید دارید از کاه کوه میسازید درضمن در اون موقع که چراغ کمربند روشنه و احتمالا حالت اضطراری بوده مهماندار چطور بیاد بالای سر شمای مسافر توضیحات بده؟ اونم مثل بنده و شما انسانه باید بشینه کمربندشو ببنده.. متاسفانه اطلاعات هوانوردی ما ایرانی ها زیر صفره خواهشا اینو منتشر کنید .حالا مردم عادی یطرف شمای رسانه چرا به این بیسوادی دامن میزنید؟ متاسفانه مردم فکر میکنند هواپیما اتوبوسه.. نه عزیزم برای یه بلند شدن نشستن یه هواپیما خیلی شرط و پیش شرط لازمه.... اینا همش بخاطر پایین بودن مطالعه مردم هستش.. مردم از بس مطالعه ندارن همه خودشونو علامه دهر میدونن در مورد همه چی نظر قاطع میدن و قضاوت میکنند
    • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      5 5
      تو هم داری نظر قاطع میدیا
    • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
      4 1
      فکر کنم هواپیما یک چیزی داره به نام بلندگو که با استفاده از آن کادر پرواز می توانند اطلاعات لازم را به مسافران بدهند. البته شاید یک آپشن باشد که فقط در هواپیماهای گران قیمت عرضه می شود
  • siavash IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    9 9
    متاسفانه این موارد در پروازهای داخلی بسیار اتفاق میافتد که هیچ یک از خدمه هواپیما در این مواقع حاضر نیستند هیچ حرفی با مسافران بزنند. خلبان هواپیما که مسئولیت جان چندین نفر را برعهده داشته و با توجه به اینکه به هواپیمای تحت کنترل خود اطلاعات دقیقی در دست دارد می بایست نسبت به رفع نگرانی و سوالات پیش آمده برای مسافران اقدام نماید.
  • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    9 8
    متاسفانه هم شما به عنوان رسانه و هم مردم دانش بسیار کمی نسبت به قوانین هوانوردی دارید . با توجه به شرایطی که در خبر ذکر شد مهمانداران حق ندارند به هیچ وجه صندلی خود را ترک کنند بعلاوه اینکه ادسترسی به خلبان هم برایشان مقدور نیست بنابر این فقط خود خلبان اگر شرایط مهیا باشد میتواند با مسافران از داخل کابین خلبان صحبت کند ، لطفا خبر را طوری بیان کنید که مخاطب با خواندن ان به متوجه اگاهی شما نسبت به قوانین شود
  • سعید A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    19 4
    عزیزم درزمان نشستن هواپیما 10دقیقه قبلش خود مهماندارا باید بشینن کمربندشونم ببندن . حالا تو اون وضعیت یارو توقع داره مهماندار براش آب قند بیاره؟ مهماندار گناهی نداره این خلبان بوده که اطلاع رسانی نکرده. ضمناً زمانی که هواپیما درحال فروده اگر به خاطر باد بعد از این که چرخ عقب به زمین خورد هواپیما جهش کرد خلبان طبق دستور العمل بهتره هواپیمارو بلند کنه یه دور بزنه بعد دوباره بشینه .این برای حفظ جون مسافراس .من خلبان نیستم مهماندار هم نیستم اصلن ربط ندارم ولی مطلع بودم.