خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hossein IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    5 0
    یاسلام لطفا به سازمان نظام وظیفه بفرمایید که 21 ماه عمر مار رو تلف میکند به جهنم چرا اینقدر طول میکشه ببرن خدمت . اینجوری من 3 سال دارم به این کشور خدمت میکنم . 28 فروردین دفترچه فرستادم زده 1 آبان حضور . آخه دین نداری لاقل آزاده باشید من 27 سال سن دارم با فوق لیسانس نصف خدمتم رو هم تو جهنم امیدیه و اهواز بودم ولی یک روز کسری نداره 2000 کیلومتر دورتر از خونه بودم .دیگران 5 متری خونشون خدمت کردن .زندگی کردن کار کردن ولی چرا. ارشد قبول شدم اومدم خوندم تموم شده واقعا نمیدونم با این وضع کار و سربازی به زندگی ادامه بدم . خون من پای این ها .
  • امین نجفی GB ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    1 0
    سلام. لطفا دوستان خبر آنلاین این دو سوال رو از مسئولین مربوطه در نظام وظیفه بپرسید چون واقعا گرفتن کسری خدمت در این وضعیت آبی روی آتش خواهد بود 1 چرا جشنواره و یا مسابقاتی به صورت منظم برگزار نمیشود تا به برگزیدگان آن کسری خدمت قابل توجه اعطا شود. با این کار حداقل در یک فضای رقابتی هر فردی با توجه به استعداد های خود برای گرفتن کسری خدمت تلاش خوهد کرد 2چرا فقط باید اعطای پروژه به افراد فوق لیسانس به بالا داده شود آخه چرا باید حتما پروژه باشد یعنی راه های دیگری برای اینکه فردی استعداد خود را نشان دهد نیست ،،، شاید فردی با مدرک پایین تر در زمینه دیگری استعداد داشته باشد و بتواند در زمینه دیگری فعالیت مفید تری داشته باشد . با تشکر
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    7 0
    از رئیس سازمان خصوصی سازی بپرسید که چرا بعد از واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی بخش خصوصی قادر به پرداخت حقوق و مزایا و بیمه پرسنل نمی باشد خیلی ممنون
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    مهندسین و فارغ استحصیلی رشته مهندسی نفت که آشنا و پارتی ندارید بسیار مظلوم هستند رشته ما طوری است که هیچ کجا به غیر از مناطق نفتی کار نمیتونیم پیدا کنیم شاهد این امر هم چندین دوره آزمون استخدامی از ابتدایی دولت که در هیچ مدام نزده بود یک مهندس نفت گرایش مخزن حفاری بهره برداری یا اکتشاف این فارغ استحصیلی حتی در پتروشیمی و پالایش گاه نیز فرصت شغلی ندارند این درحالی است که هنگام استخدام شغل های تخصصی مرتبط با این رشته همواره رقبایی مثل مهندسی شیمی و مکانیک هم برای ردیف شغلی که فقط در تخصص یک مهندس حفاری است دیده میشود اکثر فارغ استحصیلی امثال من یا بی کار هستند یا مشاغلی مثل شاگردی مغاره فروشندگی پوشاک و... در هیچ آزمون استخدامی جایی برای یک مهندس نفت نبوده
  • بی نام GB ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    با سلام، طبق ایین نامه وزارت بهداشت و به طبع از اون دفترچه ثبت نام کنکور سازمان سنجش،هر ایرانی حق تحصیل رایگان در یک مقطع رو فقط یکبار دارد ولی نکته اینه که این قضیه شامل حال رشته های پزشکی که دکترای عمومی هستن هم میشود،در حالی که دیوان عالی اداری طی رأی شماره ٧٣۴ ھيأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال قسمتی از بند سوم چھل و پنجمين مصوبه شورای عالی برنامهریزی وزارت بھداشت، درمان و آموزش پزشکی،گرفتن شهریه برای این رشنه هارو ممنوع اعلام کرده ولی با این حال این گرفتن شهریه هم در دفترچه ی سازمان سنجش اعلام شده هم متاسفانه دانشگاه ها اقدام به گرفتن شهریه با مبلغ های بالای 10 میلیون میکنن،ممنون میشم این موضوع رو پیگیری کنید.
  • علی اکبر آسیابی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام روز شما بخیر چند ماهی تصمیم گرفته بودم برای وسترسی به اینتر نت بجز وای فای از دیتای سیم کارتم هم استفاده کنم آنهم در حد زمانهای کوتاه و رفع انجام کار واجب که در آخر هنگام دیدن قبضم در اینترنت با آیتمی برخورد کردم به اسم سرویس ارزش افزوده که در مقابلش مبلغ سنگینی درج شده بود که 3 برابر هزینه اینترنتم میشد.درچی سرچ کردم نفهمیدم این سرویس یعنی چه؟ لطفا" شما اگه میدونید برای افراد این مطلب رو روشن کنید ودر ضمن چرا مخابرات همچین مبلغی رو میگیره؟
  • فریدونی RO ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    1 0
    با سلا م مشکل شهرستان ها فامنین رزن قروه در جزینازتوابع استان همدان به اطلاع مسئول محترم وزارت راه می رسا نیم که حدودا چهار ماه اندی است ورود به اتوبان آزاد راه همدا ن به تهران از مسیر شهر های فامنین رزن به اتوبان مسدود شده ومردمان این شهرستان ها برای سفر به تهران مجبور هستند از جاده قدیم همدان ساوه استفاده کنند که مسافت بسیار طولانی می شود وبه همین جهت خطارات تصادف و گم شدند درجاده نا امن جان رانندگان ومسا فرین را تهدید می کند و از نظر مصرف بنزین نیز به ضرر رانندگان است لذا خواهشمند است اطلاع رسانی واقدام شود