ایسنا نوشت: نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان این که لاریجانی فردی فراجناحی و جامع‌نگر است، گفت: به نظر می‌رسد موقعیت کشور ایجاب می‌کند که لاریجانی رییس مجلس باشد.

رحیم زارع با بیان این مطلب اظهار کرد: لاریجانی مدیری همه جانبه نگر، فعال، دانشمند و فراجناحی با یک تجربه گران‌بها است که نباید به آسانی این تجربه گران‌بها را از دست دهیم.

وی افزود: با توجه به گزینه‌های مطرح برای کرسی ریاست مجلس،‌ لاریجانی گزینه اصلی بوده که هم به نفع نظام، دولت، مجلس و قوه قضائیه است زیرا فردی بوده که هیچ وقت دچار افراط و تندروی نشده است.

نماینده مردم آباده در مجلس همچنین تصریح کرد: از طرفی لاریجانی همکاری خوبی با دولت داشته که فکر می‌کنم گزینه‌ای همسوتر از وی با دولت نیست.

زارع در ادامه یادآورشد: البته باید در نظر داشت که دکتر عارف نیز فردی دانشمند و با تجربه است اما اگر مدیریت این دو نفر را کنار یکدیگر قرار دهیم، موقعیت کشور ایجاب می‌کند که لاریجانی رییس مجلس باشد.

وی همچنین در مورد ترکیب هیات رئیسه نیز گفت: فکر می‌کنم ترکیب هیات رئیسه بستگی دارد به این که کدام جناح یا گروه بتوانند رایزنی داشته تا این‌که افراد بیش‌تری را در هیات رییسه داشته باشند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =