میزان نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر منتخبین مجلس دهم و فراکسیون فراگیر اصولگرایان لاریجانی رئیس مجلس دهم است.

 محمد حسین فرهنگی درباره میزان تمایل منتخبان مجلس دهم نسبت به ریاست لاریجانی در این مجلس اظهار کرد: با توجه به جلساتی که میان فراکسیون فراگیر اصولگرایان برگزار شده است وطبق برآورد های اولیه ما نمایندگان اصولگرای مجلس دهم نسبت به طیف رقیب بیشتر هستند که این موضوع شانس لاریجانی برای حضور در مسند ریاست مجلس دهم را افزایش داده است.

وی افزود: در جلسات مشترک با منتخبین مجلس دهم این موضوع نیز به خوبی مشخص شده است که نمایندگان مستقل مجلس دهم نیز از ریاست لاریجانی حمایت می کنند که بدون شک این رویه در انتخابات هیات رئیسه تاثیر خواهد بود.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سابقه لاریجانی در مسند ریاست مجلس بسیار کامل و جامع است و وی بدون شک بهترین فرد برای اداره مجلس دهم محسوب می شود.


فرهنگی اظهار کرد: قوه مقننه یکی از ارکان مهم کشور ونظام جمهوری اسلامی محسوب می شود از این رو فردی باید در مسند ریاست آن قرار داشته باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن از پس اداره مجلس بربیاید و بتواند قوه مقننه را به بهترین شکل ممکن هدایت کند که این ویژگی‌های در لاریجانی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی ریاست مجلس وجود دارد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    2 1
    طیف های منتخبین مجلس دهم کاملا مشخص هستن و نیازی به تفسیر نداره. بدون احتساب مستقلها اصولگرایان در اقلیت هستن و با احتساب مستقلها، اصولگرایان اقلیتتر هستن.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 1
    مجلس از آن ملت است و ملت حرف خودش رو بلند و رسا بیان کرده ، مجلس هوای تازه میخواهد