تسنیم نوشت: منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم با بیان اینکه ۶۵ نماینده مستقل مجلس دهم برای ریاست لاریجانی در مجلس آینده اجماع دارند، گفت: ۷۵ نماینده با رئیس مجلس نهم دیدار کردند.

حسین مقصودی با بیان اینکه 65 نماینده مستقل راه یافته به مجلس دهم روز دوشنبه 27 اردیبهشت جلسه‌ای را در کمیسیون تلفیق مجلس برگزار کردند، گفت: در این جلسه درباره انتخاب ریاست مجلس بحث‌و گفت‌و‌گو شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان نظرات خود را درباره ریاست لاریجانی و عارف بیان کردند، ادامه داد: شاخص‌های همچون سیاسی نبودن، توانایی جمع‌آوری تمامی نیروها زیر یک چتر واحد به نام مجلس و چند شاخصه‌ دیگر در این جلسه مطرح شد که در جمع‌بندی نهایی اکثریت حاضر ضمن احترام به آقای عارف، بر ریاست لاریجانی اجماع داشتند.

منتخب مردم سبزوار در مجلس دهم با بیان اینکه در جلسه روز دوشنبه درباره تشکیل فراکسیون مستقلان در مجلس دهم هم بحث و تبادل و نظر شد، ادامه داد: جمع‌بندی در این‌باره تاکنون انجام نشده و در جلسات آتی این موضوع نهایی می‌شود.

مقصودی با تاکید براینکه جلسات نمایندگان مستقل مجلس دهم به صورت مستمر برگزار می‌شود، گفت: هفته آتی جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه 28 اردیبهشت نیز حدود 75 نماینده مستقل، اصولگرا و عضو لیست امید که به مجلس دهم راه یافته‌اند با لاریجانی دیدار داشتند، تصریح کرد: رئیس مجلس نهم دیدگاه‌های خود را درباره اداره مجلس دهم و روند آن را بیان کرد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =