ایسنا نوشت؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پرونده الکترونیک، بازرسی هوشمندانه و پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را از برنامه های عملیاتی این سازمان در بخش بیمه ای عنوان و گفت: این برنامه ها مبتنی بر استفاده حداکثری از فناوری های نوین اطلاعاتی است.

سید تقی نوربخش در همایش تخصصی تبیین راهبردهای بیمه ای سازمان در سال 95 که با حضور مدیران ارشد و استانی تامین اجتماعی برگزار شد، گفت: اجرای این برنامه ها علاوه بر اینکه یک وظیفه اداری است، به عنوان یک عهد ومیثاق حرفه ای و کار جهادی مورد توجه کارکنان و مدیران این سازمان قرار دارد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک پیکره واحد است که میان بخش های بیمه ای، درمانی و اقتصادی آن تفکیکی وجود ندارد و تمامی اجزای این سازمان در جهت خدمت به بیمه شدگان و بازنشستگان حرکت می کنند.

نوربخش با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشوردر سال گذشته گفت: سازمان تامین اجتماعی توانست با این شرایط کار بزرگی انجام دهد و خدمات مورد تعهد را به اقشار مختلف کشور ارائه داد.

وی از تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان برای ارتقای خدمات به ذینفعان تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه در سال گذشته برنامه راهبردی این سازمان تهیه شد، اظهار داشت: در حال حاضر این سازمان برای رسیدن به اهداف ، برنامه های مشخصی دارد.

نوربخش گفت: البته این برنامه همواره نیازمند بررسی های منظم و در صورت نیاز اصلاح است.

وی گفت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد بیمه های اجتماعی در سال جاری به جدیت پیگیری می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال گذشته بودجه این سازمان و اهداف مورد نظر کاملاً محقق شد. برای وصول درآمدهای حق بیمه با کارفرمایان و تولیدکنندگان نیز همکاری کامل انجام شد تا آنها بتوانند به اشتغال و تولید در کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی مورد تایید مقامات عالی کشور است، گفت: در حال حاضر این سازمان قابل اتکاترین بنگاه اقتصادی در کشور است.

نوربخش افزود: این سازمان با بخش های مختلف اقتصادی کشور در ارتباط است و می تواند در جذب سرمایه خارجی نیز موثر باشد و سرمایه گذاران خارجی نیز از همکاری با سازمان تامین اجتماعی استقبال می کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه های عملیاتی حوزه بیمه ای گفت: این برنامه ها در سال ٩٥ دنبال می شود.

وی پرونده الکترونیکی را مهمترین برنامه این حوزه در سال جاری برشمرد و افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که این برنامه به نتیجه نهایی برسد.

نوربخش، پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی این سازمان عنوان کرد و گفت: مراحل عملیاتی این طرح انجام شده و در هفته تامین اجتماعی سال جاری به طور کامل اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بازرسی هوشمند واحدهای اجرایی از برنامه هایی است که آثار خوبی به همراه خواهد داشت. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این طرح فراهم می شود.

وی تعامل با دستگاههای اجرایی و قانونگذار کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با دیوان عدالت اداری همکاری های خوبی داریم و همچنین تعامل با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

براساس گزارش سایت تامین اجتماعی، نوربخش بر رعایت بیشتر اخلاق اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ مشتری مداری تاکید کرد و اصلاح فرهنگ سازمانی را از موارد ضروری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب ضمن کاهش فشار کاری بر همکاران، تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای خدمات شایسته تر به آنها را نیز مورد توجه قرار دهیم.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =