هواپیمای مسافربری مصری اینجا ناپدید شد/ شرکت هواپیمایی، سقوط را تایید کرد

هواپیمای مسافربری مصری در منطقه کومبی نقطه صفر مرزی یونان و اول منطقه حریم هوایی مصر ناپدید شده است.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک منبع برج مراقبت مصر اعلام کرد: بر اساس هماهنگی میان برج های مراقبت مصر و یونان جهت شناسایی آخرین موقعیت هواپیمای ناپدید شده مصری که در صحنه رادارهای یونان ظاهر شد، این هواپیما در منطقه کومبی نقطه صفر مرزی یونان و اول منطقه حریم هوایی مصر ناپدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری مصری الیوم السابع، این منبع افزود: آخرین تماس مقامات یونانی با هواپیمای مصری، ده دقیقه قبل از ناپدید شدن آن از صفحه رادار بوده است.

وی تاکید کرد: مرکز عملیات برج مراقبت مصر هیچ گونه پیام درخواست کمک از خلبان هواپیمای مصری مفقود شده در مسیر پاریس به قاهره دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری 'الیوم السابع ' یک مسئول شرکت هواپیمایی مصر شمار سرنشینان هواپیمای ایرباس 320 به شماره پرواز MS804 را 66 نفر از جمله 56 مسافر ؛ 3 نیروی امنیتی و 7 خدمه پروازی ذکر کرد.

این شبکه افزود: مصر هواپیماهای شناسایی و تیم های امداد رسانی نیروی مسلح خود را برای کشف علت حادثه به محل ناپدید شدن هواپیما اعزام کرد.

لحظاتی قبل شرکت هواپیمایی مصر اعلام کرد: هواپیماهای شناسایی مصر به محل ناپدید شدن هواپیمای ناپدیده شده رسیده و سقوط آن را تایید کردند.
شرکت هواپیمایی مصر پس از ورود هواپیماهای شناسایی به محل ناپدیدشدن یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 با 66 سرنشین در منطقه مرزی کومبی ، سقوط آن را تایید کرد.

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی مصر صبح امروز پنجشنبه با 66 سرنشین در مسیر خود از فرودگاه شارل دوگل پاریس به سمت فرودگاه قاهره در منطقه مرزی کومبی در نقطه صفر مرزی یونان و آغاز منطقه حریم هوایی مصر از صفحه رادار ناپدید شد.
مسئول شرکت هواپیمایی مصر افزود: پرواز شماره MS804 در ساعت 02:45 دقیقه به وقت قاهره در ارتفاع 37 هزار پایی پس از ورود به آسمان مصر در فاصله 10 مایلی از صفحه رادار محو شد.

تیم های ویژه جست وجو و نجات مصری با حضور در محل ناپدید شدن هواپیما؛ همچنان عملیات جست وجوی خود را ادامه می دهند.
شرکت هواپیمایی مصر با فراهم کردن سالن مخصوص برای خانواده های مسافران ؛ آنها را در جریان اخبار هواپیمای ناپدید شده قرار داده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =