ایسنا نوشت: خبرنگار اسکای نیوز عربی گزارش داد که یک فروند هواپیمای مصر که از پاریس عازم قاهره بود صبح امروز از صفحه رادار محو شد در حالی که 69 سرنشین از جمله 59 مسافر و 10 کادر پرواز داشت.

به گزارش  شبکه اسکای نیوز عربی، یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی مصر اعلام کرد که صبح امروز (پنجشنبه) پرواز شماره MS804 در حالی که فرودگاه شارل دوگل در پاریس را به مقصد قاهره ترک کرد ارتباط خود با صفحه رادار را از ساعت 45: 2 به وقت قاهره از دست داد.

در زمان قطع ارتباط هواپیما از نوع ایرباس 320 در ارتفاع 37 هزار قدمی بود که بعد از ورود به 10 مایلی حریم هوایی مصر ناپدید شد.

شرکت هواپیمایی مصر به تمامی مقامات مربوطه این مساله را ابلاغ کرده و تحقیقات برای یافتن و نجات سرنشینان ادامه دارد.

این مقام گفت: اتاق عملیات برای پیگیری مساله تشکیل شده و مقامات هواپیمایی مصر با مقامات یونان برای اطلاع از ابهامات موضوع در ارتباط بوده و هواپیماهای مصری و یونانی برای یافتن هواپیمای مذکور در حال جستجو هستند و در فرودگاه قاهره حالت آماده باش اعلام شده است.

شبکه خبری اسکای نیوز همچنین گزارش داد که تابعیت مسافران این هواپیما فرانسوی، عربستانی، انگلیسی، مصری و عراقی بوده و منابع آگاه مصری اعلام کردند که به احتمال زیاد این هواپیما به دریا سقوط کرده است.

مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه عنوان داشت که فرانسوا اولاند، رئیس جمهور این کشور در تماس تلفنی با عبدالفتاح سیسی، همتای مصری خود تاکید کرده که نمی توان هیچ فرضیه ای را در رابطه با ناپدید شدن این هواپیما نادیده گرفت.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    0 1
    شرکت های سازنده هواپیما میتوانند هواپیماهایی بسازند که با بنزین معمولی که ماشین ها مصرف میکنند کار کند اما برای اینکه مردم کشور ها پول زیادی بابت خرید بلیط هواپیما بپردازند آنها را طوری میسازند که که فقط با یک نوع بنزین مخصوص به آن کار کند و همینطور میتوانند قطعات این هواپیماها را ارزان در اختیار کشور ها قرار دهند اما این کار را نمیکنند برای اینکه ثروت زیادی ازآن خود کنند