ایسنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی که در آیین تکریم و معارفه رییس صداوسیما که صبح سه‌شنبه (٢٨ اردیبهشت ماه) در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، حاضر شده بود، در سخنرانی خود نسبت به نوع برخورد صداوسیما با موضوع برجام انتقاد کرد.

حذف صحبت‌هاي انتقادي رييس مجلس در حالي صورت گرفت كه برخي از اين بخش‌هاي خبري، با پوشش جزيياتي از اين صحبت‌ها حتي شوخي‌هاي لاريجاني با معاون سيما را هم پخش كردند.

لاريجاني  در بخشي از صحبت‌هايش گفته بود: ممكن است برخي نظرات مخالف هم در رابطه با برجام و مذاكرات درست باشد، اما با چالش درست كردن بهره‌اي نمي‌بريم و من با آن كيفيتي كه در صداوسيما وجود داشت موافق نبودم. رييس قوه مقننه همچنين درباره تعامل با صداوسيما تصريح كرده بود: بايد ارتباطات صداوسيما با دستگاه‌ها نزديك‌تر شود و آقاي علي‌عسكري در اين رابطه استاد است؛ بنابراين ايجاد همگرايي خوب است و بايد از ظرفيت‌هاي صداوسيما براي درآمدزايي استفاده شود. او گفته بود مجلس از سازمان صداوسيما حمايت مي‌كند و اميدوارم صداوسيما نيز زمينه همگرايي بيشتر را در كشور فراهم كند. اما بخش‌هاي خبري سيما در حالي در نخستين روز فعاليت رسمي رييس صداوسيما، به حذف مهم‌ترين بخش‌هاي سخنراني رييس مجلس اقدام كردند كه علي‌عسكري، رييس جديد اين سازمان در صحبت‌هايي كه در جمع خبرنگاران داشته، تغيير در خبررساني در صداوسيما را حتمي دانسته است.

او تعامل با قواي سه‌گانه نظام را از ديگر مسائل مهم پيش‌روي سازمان صداوسيما دانسته و گفته است: اميد است با حمايت رييس‌جمهور، رييس قوه قضاييه و رييس مجلس، با اتكا به داشته‌ها و سرمايه‌هاي سازمان بتوانيم در دوران جديد، فصل نويي را براي صداوسيما رقم بزنيم.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدای تو A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    7 3
    نخیر حماقت همچنان باقیست چیزی تغییر نکرده
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    9 0
    کلا تریبون صدا و سیما انتقاد به این سازمان رو هرگز پخش نمیکنه چون اگه قرار به پخش باشه که ....
  • بی نام DE ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    8 0
    بعضی مواقع آدم فکر میکنه که این رئیسانی که میروندو می آیند و جایگزین میگردند یه حرفهایی دارند که نمی توانند ابراز کنند مثلا توی همین تلویزیون رپیس یک قولی داده می خواهد بقولش عمل کنه می اید به خبرگو می گوید اخباررو درست کامل انتشار بده وگرنه ....یک دفعه مشاهده میکنه یکی از اون پشت در میاد میگه آقای رپیس شرمنده شما حق دخالت دراین حوضه راندارید وگرنه...بعد میره طرف قسمت تفسیر سیاسی یک تذکری بده میبینه یکی باهبت تراز خودش اونجاست میگه شرمنده اینجاهم شما نمی توانید دخالت کنید میگه من چه کاره ام میگند شما فقط فیش حقو ق راامضا کن و تو لیست حقوقها هم سرک نکش وگرنه...
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    3 13
    با این برجام کشتین ملت رو
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    9 1
    صداوسیمای ایران روخیلی کم میبینن چون ملت دیگه بی اعتماد شدن به صداوسیما.بانگاهی به پشت بام ها کاملا موضوع براتون روشن میشه
  • امیر A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    9 0
    نمیدونم واقعا یکی باید به اینا بگه الان دیگه 50 سال پیش نیست به خدا با سانسور چیزی درست نمیشه همه چیزو مردم متوجه میشن
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    8 1
    واقعا خنده داره صحبت های ریس جمهر مملکتم سانسور میکنن
  • هموطن IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    1 1
    ریس جان ایا راضی می شید هرروز صداد وسیما با سروده هایی از برجام اغاز بکارکند ومردم کماکان بامشکلاتشان دست به گریبان باشند کمی نقد لازم است خیلی هم دولتی نشو.