۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

روزنامه توریسم نوشت: دوچرخه هوایی ماشپی لژ، یک ترن هوایی پدالی واقع در پارک تفریحی کوهستانی Washuzan در شهر اوکایامای ژاپن است.

ماشپی لژ (Mashpi Lodge) سازه‌ای ساخته شده از فولاد و شیشه در جنگل‌های بارانی ماشپی است که به گردشگران امکان مشاهده زیبایی‌های اطراف ناحیه را از پشت پنجره‌های وسیع خود می‌دهد. در فاصله نزدیکی از این لژ، دوچرخه‌ای هوایی قرار دارد که تجربه‌ی بی‌نظیری از دوچرخه‌سواری در ارتفاع و تماشای جنگل را برای گردشگران فراهم می‌کند.
ماشپی لژ که با عنوان «پیله لوکس در ابرها» توصیف می‌شود، در ارتفاع ۹۰۰ متر از سطح دریا قرار گرفته است. ماشپی لژ با با جدیدترین شیوه‌های مورد استفاده در ساخت و ساز پایدار بنا شده، به زیبایی با اطراف هماهنگ شده است؛ به طوری که جمعیت شناوری در حدود ۵۰۰ گونه پرنده، صدها گونه دوزیست و خزنده و حیواناتی مانند میمون، گراز امریکایی ویوزپلنگ امریکایی در آن ساکن هستند. در نزدیکی این لژ، دوچرخه‌ای هوایی قرار دارد که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا در میان جنگل و بر فراز آن، تاج پوشش گیاهی جنگل را کاوش کنند. این دوچرخه به کابلی با طول ۲۰۰ متر آویخته شده که میان دو نقطه در جنگل کشیده شده است و از تنگه‌ بالای رودخانه‌ای در ارتفاع ۶۰ متری عبور می‌کند.دوچرخه‌ی هوایی، دو نفر ظرفیت دارد و یک نفر باید با رکاب زدن، دوچرخه را در طول مسیر حرکت دهد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =