سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح دیروز اعلام کرد پولی برای پرداخت حقوق ندارد ولی امروز گفت دولت مساعدت کرده و حقوق ها پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار ناگهانی پیامکی از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به مستمری و حقوق بگیران این سازمان، باعث شد تعدادی از مخاطبان سرویس مشکلات در این باره جویای دلایل عدم پرداخت حقوق شان شوند.
در پیامک ارسالی دیروز از سوی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح آمده بود: "بازنشستگان محترم، با سلام ضمن عرض پوزش از مشترکین محترم به اطلاع می رساند سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به دلیل عدم تامین اعتبار لازم از سوی دولت محترم تا اطلاع ثانوی قادر به پرداخت حقوق اردیبهشت ماه نمی باشد."
امروز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ضمن انتشار خبری اعلام کرد با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، این مشکل حل شده است.
در این خبر نوشته شده:
انتشار خبر عدم تامین اعتبار پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان نیروهای مسلح بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی داشت به طوری که بازنشستگان نیروهای مسلح در تماس های تلفنی خود با سازمان، نارضایتی و دغدغه های خود را ابراز نموده اند.
سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حدود 2 سال گذشته و بر طبق میثاق و پیمان خود با بازنشستگان ، سعی نموده تا حقوق مشترکین خود را با وجود تمام ناملایمات و مشکلات، قبل از پایان هرماه به حساب ایشان واریز نماید.
امید است اعتبار حقوق اردیبهشت ماه سال جاری نیز کما فی السابق و با کمک و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تامین و دغدغه های بازنشستگان نیروهای مسلح که حافظان کیان و امنیت ملی کشور در دوران دفاع مقدس محسوب می شوند در اسرع وقت برطرف گردد.
شایان ذکر است براساس آخرین اطلاعات واصله مسئولین ذی ربط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قول مساعدت جهت حل مشکل را داده اند لذا مراتب در حال اطلاع رسانی به بازنشستگان محترم نیروهای مسلح می باشد.

گفتنی است گذر از دوران بحران در صندوقهای بازنشستگی مختلف از جمله نیروهای مسلح، صنعت فولاد، راه آهن و مانند آن، یکی از اصلی ترین محورهای طرح شده در لایحه برنامه توسعه پنجساله ششم است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    23 1
    خخخخ بیچاره پدر و مادر ارتشی من 30 سال خدمت کرد تو بدترین جاهای ایران اخرهم حقوق نمیدن بهشون
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    4 0
    باید ببینن چی شد که صندوقهای بازنشستگی یهو خالی شد؟ کی هاپولی کرد؟؟؟؟
  • علی A1 ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    1 0
    بله باید اینگونه شود بنده درچهارده سالگی به جبهه رفتم ,عمرجسم,موقعیت تحصیل و......رافدای ارزشهایم کردم ,اززمان بازنشستگی حق ایثارگری ماراقطع کردند,معوقات مارا نمیدهند,واکنون اعتبارندارند.قشرمعلم قشری زحمت کش وحق دارند,امازپارسال چندبارجلومجلس تحصن کردند صددرصدحقوقشان اضافه شد,این مدینه فاضله وشعارهای تبلیغاتی رییس جمهوربود.
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    1 0
    آیا واقعا انصافه که زمان جنگ در مناطق مختلف مرزی با عقربها ورطیلها کودکان وهمسرانمان در جنگ بودن وخودماندر خط مقدم یا پشت خط حالا به این وضع دچار بشیم
  • alvho A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    2 0
    د میگه میدن دیگه خون به دلمون نکن نمک به زخماس مس عدم پرداخت نپاش پدرم از 59 تا 70 جبهه بود میشه 11 سال و در کل 32 سال خدمت