در کنار کلوزه، گوتزه، پاپن، تونی و پودولسکی/ همه ایرانی ها در ترکیب ناکامان تاریخ بایرن

11نیوز نوشت: انتقال لژیونرهای ایرانی به بایرن مونیخ برای فوتبال ما موفقیت بزرگی بود اما ژرمن‌ها از خریدهای ایرانی خود زیاد راضی به نظر نمی‌رسند.

همه ایرانی های بایرن در ترکیب تیم منتخب ناکامان تاریخ این باشگاه قرار گرفتند. در پی قهرمانی مجدد بایرن مونیخ در بوندس لیگا و ناکامی ماریو گوتزه در ترکیب این تیم در این فصل سایت "sueddeutsche zeitung " آلمان به معرفی ترکیب ۲۳ نفره از ناکامان نامدار تاریخ بایرن پرداخت که در این فهرست نام هر سه ایرانی تاریخ این تیم شامل علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان دیده می شود. سایت آلمانی در خصوص ناکامان ایرانی بایرن چنين نوشت:
علی دایی
علی دایی قسمتی از تیم محبوب و دهه نود بایرن بود، بازیکن همیشه محبوب ایرانیان در بایرن ناکام بود و از او فقط این شعار پر آب و تاب هواداران باقی ماند: " هورای هورای، این است علی، علی دایی"

وحید هاشمیان
او به عنوان یک مهاجم موفق از بوندس لیگا به بایرن آمد و لقب هلیکوپتر را یدک می کشید اما در بایرن فقط یک گل در جام حذفی به ثمر رساند. به همین دلیل بعد از علی دایی دومین ایرانی ناکام در بایر لقب گرفت. او فصل قبل از آمدن به بایرن ۱۶ گل زده بود.

علی کریمی
سومین ایرانی ناکام در بایرن علی کریمی بود، او دو سال در بایرن بود و طی ۳۳ بازی ۳ گل زد و سپس راهی قطر شد.
البته در فهرست ناکامان بزرگ تاریخ بایرن نام بازیکنان بزرگ دیگری همچون گوتزه، پاپن، کلوزه، پودولسکی، تونی و سوتر هم به چشم می خورد.


فهرست ۲۳ نفره ناکامان بزرگ تاریخ بایرن به شرح زیر است:
ماریو گوتزه، کارل دل های، لارس لونده، جان اکستروم، برناردو، آلن مک نالی، میشل استرنکوف، آندراس هرزوگ، امیل کوستادینوف، آلن سوتر، جان پیر پاپن، علی دایی، پابلو تیام، تورستن فرینگس، وحید هاشمیان، توبیاس راو، علی کریمی، جولیو دوس سانتوس، یان شالودراف، مارسل یانسن، لوکاس پودولسکی، لوکا تونی و میروسلاو کلوزه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =