ایسنا نوشت:اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان شب گذشته در بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند.

اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان شب گذشته در بنیاد باران با محمدرضا عارف دیدار کردند و او طی سخنانی در این دیدار با اشاره به مشکلات جامعه و خواسته‌های مردم، گفت: در این زمینه که ما باید در مجلس چند فراکسیون داشته باشیم، دستوری وجود ندارد و مبنا باید اخلاق باشد.

وی افزود: ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم و در بحث حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد و رفع معضلات اجتماعی در کنار سایر جریان‌ها حرکت می‌کنیم و در موارد سیاسی نیز هیچ راهی جز تعامل وجود ندارد.

عارف تأکید کرد: مهمترین مسأله مردم در کشور اشتغال و معیشت است و ما مستقلین و اعتدال‌گرایان را از خود می‌دانیم.

همچنین در ابتدای این مراسم قدرتعلی حشمتیان با ارائه گزارش کوتاهی از شکل‌گیری جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان، گفت: در این انتخابات مردم حرف آخر را زدند و انتظار دارند به خواسته آنان که رفع مشکلات است و در این زمینه اعتقاد ما بر این است که مجل دهم باید مانند خانه احزاب توسط هر سه جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقلین و اعتدال‌گرایان اداره شود.


در ادامه محسن مهرعلیزاده به نمایندگی از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان،‌ اظهار کرد: اصلاح‌طلبان و مستقلین و اعتدال‌گرایان با هم قرابت دارند و در اکثر حوزه‌ها لیست مشترکی ارائه کرده‌اند و بنابراین منتخبین آنها نیز می‌توانند در مجلس همدل و همراه باشند.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =