مهر نوشت: معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حداقل ۱۵۰ هزار تومان از طریق کمکهای جانبی به حقوق بازنشستگان اضافه می شود.

محمدحسن زدا در مورد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان فردا در هیات مدیره سازمان مشخص و پس از آن به هیات دولت اعلام می شود و بعد از تایید دولت اجرایی خواهد شد.

او گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که میزان افزایش حقوق آنها بالاتر از نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود و همزمان با حقوق خرداد ماه پرداخت می شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی به کمکهای جانبی به بازنشستگان در سال جاری اشاره و تاکید کرد: کمک هزینه جانبی در آیتم های مختلف مانند کمک معیشت، کمک مسکن، حق سنوات مازاد به ۲۰ سال، کمک عائله مندی، کمک هزینه اولاد و کمک هزینه همسر متکفل برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است

به گفته وی، کمک معیشت یا خوار و بار سال گذشته ۳۵ هزار تومان بود که امسال به ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت و همچنین کمک مسکن نیز سال گذشته ۱۵ هزار تومان بود که امسال به ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

زدا به حق سنوات مازاد بر ۲۰ سال اشاره کرد و گفت: حق سنوات مازاد بر ۲۰ سال به ازای هر سال، سال گذشته ۵۰۰ تومان بود که امسال نیز همین مبلغ به بازنشستگان پرداخت می شود.

وی افزود: کمک عائله مندی نیز سال گذشته ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان بود که امسال به ۳۵ هزار تومان افزایش یافته و کمک اولاد نیز سال قبل ۶ هزار و ۲۰۰ تومان بوده که در سال جاری به ۷ هزار تومان رسیده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: کمک هزینه همسر متکفل سال ۹۴، ۱۵ هزار تومان بود که امسال به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

زدا گفت: در مجموع با توجه به کمکهای جانبی برای هر پرونده بازنشسته حداقل ۱۵۰ هزار تومان به حقوق فرد اضافه می شود.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    42 1
    واقعا ذکر این اعداد خجالت آور هست. متاسفم
  • مهدی A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    12 0
    بسیار متشکرم از بجه های خبر انلاین که پیگیر مشکلات مردم هستند از جمله بازنشسته های تامین اجتماعی درود بر شما زحمتکشان خبر انلاین
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    33 0
    حلا توجه کنین حقوق یه بازنشسته تامین اجتماعی رو با دریافتی مدیران بیمه مرکزی رو
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    35 0
    کاش حقوق خودش و سایر مدیران تامین اجتماعی هم اعلام می شد
  • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    29 1
    همسان سازی چه شد
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    25 1
    جالبه که یک بازنشسته معمولی شرکت نفت چند میلیون تومن میگیره تازه با کلی مزایا ولی یک بازنشسته از ارگانی دیگر که خیلی بیشتر زحمت کشیده ببه مراتب بیشتر کمتر حقوق می گیره
  • بازنشسته تامین گدایی A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    9 0
    این اعداد و ارقام و افزایشی که اعلام فرمودن که بالاترین مبلغش مربوط به کمک عائله مندی با افزایشی چهار هزار و سیصد تومانی در ماه هست واقعا جای خجالت و شرمساری داره این مبلغ پول سه عدد نان سنگگ ساده هست .باعث تاسفه که حداقل یک میلیون تومانی رو که سخنگوی دولت در تلویزیون اعلام کرد را هم نمیخوان رعایت کنن. مفهوم عدالت رو به معنای واقعی درک کردم
  • مهدی A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    2 0
    جلسه افزایش حقوق باز نشستگان کی ونتیجه افزایش ها کی اعلام میشود با تشکر از خبر انلاین
  • گمنام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    5 0
    همسان سازی چه شد