کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود در زمینه سربازی، استخدام، حقوق و ... را مطرح کردند

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- چرا حقوق بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاهها که دریافتی انان یک سوم یا حتا کمتر از بازنشستگانی است که فقط یک هفته دیرتر بازنشسته شده ا ند با وجود این همه تفاوت و تبعیض ترمیم نمی شود؟

- با سلام و درود به اعضای محترم خبرآنلاین. خواهشا از مسئولین حراست و حوزه رئیس کل گمرک سوال شود به چه دلیل قانونی از ارتقای شغلی مامورین گارد گمرکات کشور جلوگیری می شود در صورتی که از بدیهی ترین حقوق افراد در جامعه ایرانی و اسلامی که در قانون اساسی پیشرفته جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت و ارتقای شغلی به صراحت بیان شده است ممانعت می شود به صورتی که مامورین گارد و انتظامات گمرک با وجود سابقه چندین ساله و دارابودن بالاترین مدارج علمی و تحصیلی از تغییر پست و رسته در این سازمان بی بهره اند در حالی که کارمندانی با سابقه کم و تحصیلاتی به مراتب کمتر از این قشر مرتب در حال افزایش رتبه و طبقه و پست در این سازمان می باشند. لازم به توضیح است که خود اقایان صاحب منصب به این بی عدالتی و گریز از قانون واقفند.

- این چه مسخره بازیه که نظام مهندسی در اورده نتایج آزمون رو بعداز سه ماه اعلام نمیکنند در صورتیکه گفنت اعلام نتایج دوماه بعداز آزمون حتی حاضر نیستند زمان اعلام نتایج رو معلوم کنند . رفع بیکاری که نمیکنند هیچ یه نتیجه نصفه ونیمه رو هم معلوم نمیکنند. واقعا که آخرشید

2

شهری

در کیلومتر 10 جاده تهران به ساوه،نزدیک پل قطار ،به صورت روزانه شاهد آتش سوزی های عجیب که شامل آتش ساخته شده جهت جداسازی سیم های مسی از غلاف و مشابه این هستیم.با توجه به اینکه با توجه به جریان هوا از غرب به شرق،تمامی دوده ناشی این آتش سوزی وارد محیط شهری تهران می گردد،لطفا پی گیری نمایید تا این مسئله مرتفع گردد.

3

نظام وظیفه

با سلام ايا با اقساطي كردن خدمت سربازي موافقت شد كي اجرا ميشود

4

آموزش

با سلام...ایرانیان مقیم گرجستان دوساله که با مشکل بسیار بزرگی مواجه شدند که متا سفانه تا الان نه وزارت خارجه..ونه سفارت جمهوری اسلامی تاکنون هیچ اقدامی نکرده اند..وزارت محترم خارجه..عاجزانه درخواست داریم با زندگی بچه های ما دراینجا بازی میشه وبچه های ما با پرداخت همه هزینه های لازم در مدرسه مربوط به ایرانیان زیر نظر سفارت جمهوری اسلامی تخصیل کردند وفارغ التحصیل شدند..که برای ادامه تحصیل در دانشگاه اقدام کردیم..نزدیک دوسال است..اموزش سنجش کشور گرجستان کلیه مدارک .فارغ التحصیلان این مدرسه را به رسمیت نمی شناسند ونزدیک دوسال از عمر عزیزان ما تلف شده..وتا این لحظه سفارت محترم هم هیچ کاری نتونسته انجام دهد..عاجزانه درخواست داریم..در این زمینه کسی به داد مابرسه..نمیدانیم به کدام ارگانی پناه ببریم.

 

 

23232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =