۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

ایسنا نوشت:علی دایی به شدت از مالک باشگاه صبای قم انتقاد کرد.

 

 علی دایی بعد از تساوی تیمش برابر استقلال در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما باید بازی را در همان نیمه نخست تمام می‌کردیم. روی بدشانسی بازی تساوی کشیده شد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. جا دارد از همه کسانی که در کنار ما بودند تشکر کنم.

وی افزود: ما در این فصل خیلی سختی کشیدیم. نسبت به دو سال قبل بهتر امتیاز جمع کردیم و با توجه به همه موانعی که داشتیم، نتیجه بدی نگرفتیم. تیم ما با توجه به شرایطی که داشت خوب نتیجه گرفته است. فوتبالی که بازیکنان من ارائه کرده اند، نشان می دهد که چقدر به لحاظ فنی پیشرفت کرده اند.

سرمربی صبای قم در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی در صبا وجود داشته است، بیان کرد: ما مشکلات زیادی داشتیم. بازیکنان ما 50 درصد پولشان را گرفته‌اند. این در مقایسه با سایر تیم‌ها یعنی هیچ چیز نمی گرفتند. شما نگاه کنید، تیم ما جزو متوسط پایین‌ها در دریافتی بوده و قرارداد بازیکنان کمتر از 500 میلیون تومان بوده است. ما ابتدای فصل 7 بازیکن خود را از دست دادیم. حداقل 4-5 نفر از آنها می توانستند به ما کمک کنند. بازیکنان من کار بزرگی کرده‌اند ولی کسانی که یا علی به ما گفتند و دست به من دادند و تیم را تنها گذاشتند، باید جوابگو این بازیکنان باشند. اگر کسی وجدان داشته باشد نمی‌تواند زیر یاعلی خود بزند و تیم را ول کند. حالا باید ببینیم که می‌توانیم حق و حقوق بازیکنان را بگیریم.

وی اضافه کرد: ما دو روز پیش خواستیم به جامعه ورزش نشان دهیم که چقدر در تنگ نا هستند. آنها پولشان را نگرفته بودند. قرارداد بازیکنان تیم من 20 درصد قرارداد برخی تیم ها است ولی آنها نیمی از این پول را هم نگرفتند. شاید یک کسی مثل من درآمد دیگری هم داشته باشد اما خیلی های دیگر این درآمد را ندارند و دچار مشکل می شوند.

دایی در پاسخ به این سوال که سال بعد هم در صبا می‌ماند یا نه، گفت: شما به سوال من جواب دهید، مالک باشگاه ما کیست؟ متاسفانه مالک باشگاه وسط راه رفته است. فوتبال جای کسانی نیست که وسط کار بروند. فلسفه آمدن آقایان به فوتبال چیست و چرا می روند؟ البته من جواب را خیلی خوب می‌دانم و لازم باشد جواب را هم می‌دهم ولی متاسفانه بدون گزینش کردن و گرفتن تعهدات لازم، تیم را به کسی می‌دهند که می‌دانم خبری از آنها نیست. متاسفانه مصاحبه‌هایی می‌گیرند که من را مقابل مالک باشگاه قرار می دهد. باید از این آقایان پرسید که چرا به فوتبال می‌آیند؟

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =