ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طی 72 ساعت گذشته 10 استان کشور تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند، از امدادرسانی به 23 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین خبر داد.

سید مصطفی مرتضوی با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی سازمان امداد و نجات طی ٧٢ ساعت گذشته، گفت: در 72 ساعت گذشته 10 استان اصفهان، چهارمحال، خراسان رضوی و جنوبی، سمنان، کردستان، کهگیلویه، آذربایجان شرقی،کرمان و یزد تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار داشتند.

او با بیان اینکه در این مدت به 23 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین امدادرسانی شده است، گفت: بر این اساس کار امدادرسانی به 581 نفر از سوی امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، انجام شد و 38 نفر نیز با برپایی هشت چادر، اسکان اضطراری یافتند.

مرتضوی گفت: همچنین در جریان عملیات‌های سازمان، دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و کار تخلیه آب از 45 واحد منزل مسکونی انجام شد. هفت دستگاه خودرو نیز با تلاش امدادگران از مسیر سیلاب رها شدند.

او همچنین اظهار کرد: در این عملیات‌ها 50 تیم متشکل از ١٦٤ نفر از سوی سازمان امداد و نجات حضور داشتند و ٢٩٠تخته پتو، ٥٣ تخته موکت، ١٤٤ کیلوگرم نایلون و ٢٧٦ قوطی کنسرو میان سیل‌زدگان توزیع شد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =