نشست خبری «جشن بزرگ نو عروس» به منظور گردهمایی زوج های جوان با هدف ترویج الگوی ازدواج آسان، عصر دیروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ مسعود شاهمرادی مدیرعامل موسسه رسانه ای نو عروس درباره راه اندازي و فعاليت این مجموعه گفت: نوعروس جامع ترين مجموعه رسانه ايراني در مقوله عروسي است كه از بهمن ماه سال ٨٩ با هدف ارائه راهنمايي به زوج هاي جوان، معرفي خدمات دهندگان در حوزه عروسي و همچنين كمك به برنامه ريزي بهتر مراسم و تسهيل در امر ازدواج راه اندازي شده است.

او ادامه داد: این موسسه یک مجموعه فرهنگی است و در این سال ها تلاش کرده با محصولات فرهنگی که برای ازدواج زوج های جوان تولید می کند، به آسایش آنها در ابتدای زندگی کمک کند، به شكلي که اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی در دسترس داشته باشند و فضایی ایجاد شود تا این افراد بتوانند از تجربه های زوج های دیگر استفاده کنند. تمامی این فعالیت ها وسلیه اي است تا این افراد بتوانند استرس و نگرانی هایی که از شروع یک زندگی خوب و دلنشین دارند را کنترل کنند.

شاهمرادي ادامه داد: در ابتدا سایت این مجموعه راه اندازی شد و در مرحله بعد مجله آیینه و شمعدان به عنوان یک مجله فرهنگی در اختیار عروس و داماد ها قرار گرفت. همچنین در این زمینه دوره های آموزشی برگزار شد و مجموعه بسته های آموزشی نیز در اختیار زوج های جوان قرار گرفت. همچنين در سال گذشته باشگاه نوعروس به عنوان یک بخش جدید در مجموعه تاسیس شد. این باشگاه یک فضای بزرگتری ایجاد کرد که عروس و دامادها بتوانند ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند. همچنین تلاش کرد خدماتی ارزان تر و با کیفیت بهتر در اختیار این افراد گذاشته شود. در تمامی سال هایی که موسسه نو عروس به فعالیت پرداخت، تلاش شد تا هر سال یک نوآوری جدید به سایر خدمات خود اضافه کند. برای مثال در سال گذشته باشگاه موسسه نو عروس افتتاح شد. در سال قبل از آن نیز اپلیکیشن موسسه رونمایی شد تا یک فضای عمومی فراهم کند و ایده و سوال های زوجین در آن مطرح شود. این اپلیکیشن در کافه بازار موجود و قابل نصب بر سیستم اندروید است.

او گفت: مجموعه ای از خدمات دهندگان شهر تهران انتخاب شدند و با آنها ارتباط برقرار شد و متعهد شدند که سرویس های خود را با تخفیف و حفظ کیفیت ارائه دهند. این موسسه به طور مداوم در نظر سنجی های مختلف، میزان رضایت زوجین را از کیفیت خدمات ارائه شده جویا می شود. اگر یکی از افراد از این خدمات ناراضی باشد، قرار داد باشگاه با این خدمات دهنده لغو خواهد شد.

شاهمرادي با اشاره به بخش هاي مختلف موسسه نوعروس گفت: "باشگاه نوعروس" از مهمترين بخش هاي اين مجموعه است. زوج هاي جوان در باشگاه نوعروس به بهترين نحو در قالب سمينارهاي متنوع و شاد، آموزش داده مي شوند. اين سمينارها با حضور سخنرانان و متخصصان مطرح كشور در زمينه هاي مختلف شامل رازهاي زندگي شاد و موفق، سلامت خانواده و سلامت جنسي و موضوعات ديگر هر دو ماه يكبار برگزار مي شوند.

او گفت: زوج هاي جوان عضو باشگاه نوعروس با راهنمايي كارشناسان باشگاه از خدمات دهندگان شهرتهران، بيشترين تخفيف خدمات عروسي خود را مي گيرند. باشگاه نو عروس از ٦ ماه تا يكسال قبل از مراسم عروس ها را همراهي مي كند و با تخفيف هاي بالا شبي پرخاطره و با آرامش برايشان فراهم مي كند. خدمات فقط مختص به زمان ازدواج نيست و براي بعد از ازدواج هم سمينارهاي آموزشي زندگي موفق به صورت كاملا رايگان براي اعضاي باشگاه تا يكسال برگزار خواهد شد.

شاهمرادی ادامه داد: در سال گذشته حدود ٨٠ خدمات دهنده در شهر تهران به عنوان حامیان باشگاه نو عروس مشغول به فعالیت شدند. در روز آینده نیز جشن اولین روز سال باشگاه نو عروس برگزار می شود و ٦٠٠ عروس و دامادی که از خدمات باشگاه استفاده کرده اند با حمایت خدمات دهندگان در قرعه کشی شرکت داده می شوند. اين جشن پنجشنبه ٢٣ ارديبهشت ماه با حضور ٦٠٠ زوج جوان عضو باشگاه و خانواده هايشان در مركز همايش هاي بين المللي دانشگاه شهيدبهشتي برگزار مي شود. 

مدیرعامل مؤسسه نوعروس گفت: برخی معتقدند زوج های جوان باید بعضی ازموارد غیر ضروری برای ازدواج را حذف کنند. این عقيده صحیحي نیست. تمامی افراد در موسسه افراد جوانی هستند که بعضی از آنها در همین موسسه ازدواج كردند و هیچ کدام دوست ندارند در ابتدا زندگی شادی نداشته باشند مهم آن است که این شروع شاد بدون استرس وسختی باشد.

شاهمرادی در ادامه گفت: در این مدت فعالیت خیر خواهانه ای با کمک برخی از ارائه دهندگان خدمات در مناسبت های مختلف انجام داده ایم، برخی از آرایشگاه‌ها برای انجام خدمات عروس داوطلب شده اند، برخی عکاسی از مراسم ازدواج این زوج ها را بر عهده گرفته اند. در هر صورت تلاش شده با استفاده از کمک های خارجی در مناسبت های مذهبی بتوان یک یا ٢ زوج جوان را تحت پوشش مالی موسسه قرار دهیم تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند. تاکنون هزینه برگزاری مراسم برای ١٠ زوجی که از این خدمات استفاده کرده اند، به صورت رایگان بوده است. تقریبا همه عروس دامادهای شهر تهران می توانند از این خدمات استفاده کنند.

شاهمرادی در پایان گفت: نمی‌توان گفت فقط دانشجویان یا قشر کم درآمد یا متوسط جامعه به ما مراجعه می کنند. این موسسه در قالب یک برنامه عمومی برای عروس داماد های سطوح مختلف جامعه در نظر گرفته شده است. موسسه نو عروس تلاش می کند باتوجه به میزان توانایی زوج های جوان برای هزینه های ازدواج، بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. متاسفانه عدم اطلاع زوج های جوان از جزئیات هزینه های عروسی، باعث شده از آنها سو استفاده‌های زیادی در زمینه خدمات شود. تمام رسالت مؤسسه قرار دادن مناسب‌ترین اطلاعات در اختیار زوجین است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    به نظر من دانشگاه فقط جای علم اموزی است وبس وازدواج هم فقط مربوط به طرفین وخانواده هایشان می باشد دارند بگیرند وندارند نگیرند مراسم نان واب نیست که اگر نباشد می میری رسم ورسوماتی که هزاران بازاری برای ان دندان تیز کرده اند