بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از سازمان مدیریت بحران شهر تهران

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران در مواقع بحرانی تاثیر بسزایی دارد، اظهارداشت: جمعیت هلال احمر نیز مهمترین سازمان کمک رسان در مواقع بروز حوادث و سوانح است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در بازدید از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه این سازمان یکی از دستگاههای مهم در مواقع بروز مخاطرات طبیعی به شمار می‌رود، عنوان کرد: سازمان مدیریت بحران در مواقع بحرانی تاثیر بسزایی دارد، جمعیت هلال احمر نیز مهمترین سازمان کمک رسان در مواقع بروز حوادث و سوانح است، این دو سازمان سازمان می توانند معین یکدیگر در پاسخگویی به حوادث باشند.

وی افزود: با اطلاع رسانی موثر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، جمعیت هلال احمر می تواند سریعا خود را برای امداد و کمک رسانی موثر آماده کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این ستاد یک مرکز فرماندهی و فعالیت هلال احمر در راستای کمک به حادثه دیدگان است، گفت: مدیریت بحران باید با جمعیت هلال احمر همگام باشد تا با اقدامات موثر و پیشرفته در صورت بروز حادثه، با عوارض کمتری مواجه باشیم.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی نباید ساده گرفته شود، خاطر نشان کرد: از آنجایی که بلایای طبیعی، خسارت های بسیاری در بر دارد باید در مردم انگیزه و امکانات فراهم شود تا با آگاهی کامل بتوانند در برابر مخاطرات آمادگی لازم را داشته باشند.

همچنین در این بازدید احمد صادقی؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه کارشناسان به‌صورت 24 ساعته در این مرکز مشغول فعالیت هستند، گفت: در ستاد پایش و پردازش، 15 ثانیه قبل از وقوع زلزله، هشدار می دهند و به‌صورت آنلاین همه لرزشها در ایستگاهها احساس می‌شود؛ همچنین سامانه تخریب و زلزله شهر تهران نیز آمار تعداد تلفات زلزله را ارئه می دهد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =