تامین اجتماعی در عملیاتی نمودن سیاست  کلی اقتصاد مقاومتی الگوی دیگر سازمان هاست

مدیرکل برنامه‌ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درکارگاه گفتمان سازی بیمه وتامین اجتماعی مبتنی براقتصاد مقاومتی در دانشگاه صنعتی بابل گفت:: سازمان تامین اجتماعی با بهره مندی از نواوریها، برنامه‌ محوری که باحضور نیروهای متخصص ودکتر نوربخش مدیرعامل فعلی سازمان تامین اجتماعی : بخوبی نهادینه گشته تواننسنه یک سازمان پویا و پیشتاز درتدوین واجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باشد و دراین حوزه الگویی برای دیگر سازمانها گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ،دکتر حسن امیری گنجه گفت: در تدوین برنامه و بودجه باید نظام بودجه‌ریزی معطوف به برنامه باشد و با اجرای این اصل می‌توانیم به اهداف کلان وچشم اندازهای تعرف شده سازمان تامین اجتماعی دست پیدا کنیم.
وی تغییرات در فضای کسب کار، رکود اقتصادی و تهدید سرمایه گذاری را از دغدغه های تامین نیاز های مالی این ساز مان دانست وافزود: عوامل متعدد اجتماعی وسیاسی می تواند در تامین نیاز های مالی تاثیر گذار باشد
دکترامیری افزود:نگاه حمایتی به تامین اجتماعی آفتی بسیار جدی برای جامعه بوده و باید درجهت فرهنگسازی نگاه بیمه ای به این سازمان اقدام نمودونقش معاونت فرهنگی در اینخصوص میتواند خیلی مهم واثرگذار باشد.
مدیرکل برنامه‌ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:با نگاه مقایسه ای به تامین اجتماعی در برخی کشورها از جمله آلمان در می یابیم که سازمان تامین اجتماعی در ایران خدمات وتعهدات بسیارمتنوع تر و کیفی تر از دیگر کشورها ارائه میشود.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم بزرگترین سازمان ریسک پذیر در کشور است، خاطر نشان کرد: تلاش ما ادای وظیفه نسبت به اعتماد مردم است و شیوه ریسک پذیری سازمان آگاهانه است و مبتنی بربهترین شیوه مدیریتی و مدل های نوین است و ابزار کارآن دانش، شناخت و آگاهی است که مدیریت ریسک را کار آمد می کند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس RO ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    2 0
    سازمان چرا اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام نمیکند ؟