۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲

مهر نوشت: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حقیقت وجودی کارنامه درخشان هلال احمر نیاز به اثبات ندارد چرا که همگان خدمات هلال احمری ها را می بینند.

مدیرعامل و مدیران هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر با آیت الله سید علی شفیعی دیدار کردند.

در این نشست آیت الله شفیعی ضمن تبریک هفته هلال احمر خطاب به حاضران اظهار کرد: شما برای خدا به مردم خدمت می کنید و این رفتار شما با افرادی که در زمان طاغوت و برای شاه در هلال احمر کار می‌کردند قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه افزود: اقداماتی مدیریتی که در زمان پیروزی انقلاب در هلال احمر انجام شد یک امتیاز است و می توان از این مسئله به عنوان یک افتخار در جمهوری اسلامی برای خوزستان نام برد که در کارنامه درخشان هلال احمر به اثبات رسیده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حقیقت وجودی کارنامه درخشان مطرح شده نیاز به اثبات ندارد چرا که همگان خدمات شما را می بینند، عنوان کرد: خدماتی که شما هلال احمری ها در شرایط خاص انجام می دهید بر مردم پنهان نمی ماند چراکه هر انسانی سهمی از فطرت بشری دارد، مردم دعایتان می کنند و احترامتان را حفظ می کنند.

وی با بیان اینکه پاداش فراوانی برای خدمت به بندگان خدا هم در این دنیا و آخرت وجود دارد، تصریح کرد: این نص قران است که خداوند در این زمینه می فرماید به مردم بگویید کار و خدمت کنند، خدای متعال و پیامبر خدا و نیز جامعه اسلامی عمل شما را می بینند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم ممکن است در بسیاری از موقعیت ها حرف نزنند اما واقعیت ها را درک می کنند، بیان کرد: در تلویزیون که برخی اوقات فعالیت هلال احمر به نمایش گذاشته می شود جذابیتی وجود دارد و این جذابیت ها از فطرت انسان ها برخواسته می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم یک نشاط تازه و یک تحول نو برای هلال احمر استان برنامه ریزی شود تا مردم بیشتری به هلال احمر جذب شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =