۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حادثه تصادف خودروی پراید با مأمور پلیس راهور در بزرگراه یاسینی و مصدومیت این مأمور خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی درباره علت وقوع این حادثه گفت: روز گذشته در بزرگراه یاسینی در مسیر شمال به جنوب قبل از پیچ اول سرخه حصار ستوان یکم سید حسن صالح نژاد افسر گشت کنترل ترافیک پلیس بزرگراه راهور فاتب منطقه ۲۵ با خودروی سازمانی مشغول کنترل و اعمال قانون تخلفات رانندگی بودند.

او تأکید کرد: بنا به اظهارات راننده سازمانی یک دستگاه کامیون مکیسر متوقف و ستوان صالح نژاد از خودرو پیاده شده و در کنار خودروی سازمانی در سطح سواره رو مشغول اعمال قانون آن بود.

سرهنگ مرادی گفت: در همین حین یک دستگاه سواری پراید که در مسیر شمال به جنوب در حال حرکت بوده، به علت عدم توجه به جلو از قسمت جلوی خودرو با نظامی مد نظر به شدت برخورد کرد و منجر به جراحت شدید نامبرده و انتقال وی به بیمارستان شد.

او، علت اصلی تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو تشخیص اعلام کرد.

سرهنگ مرادی به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و به هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    31 10
    پس مامور که در سطح سواره رو بوده تقصیر نداشته؟ مگه وسط بزرگراه محل اعمال قانونه؟اگه مامور نبود میگفتن بی احتیاطی عابر حالا شد تقصیر راننده؟؟
  • رضوی A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    3 1
    حتما که محکومه و هزاران دلیل هم هست