مجلس باید نگاه مثبت و رویکرد تعاملی با هلال احمر داشته باشد

دکتر علی اکبر کریمی در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: نمایندگان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به جمعیت هلال احمر نگاه مثبت داشته باشند و رویکرد آن ها به این جمعیت باید برتعامل و همکاری باشد.

به گزارش خبرآنلاین وی در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب و موثر جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد با قدمت، نماد خدمت به مردم است و نمایندگان مجلس که منتخبان مردم هستند، از هرگونه همکاری برای تسهیل و تسریع خدمت رسانی این جمعیت به مردم دریغ نخواهند داشت.
نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جوانان، داوطلبان و امدادگران پشتوانه ها و سرمایه های اجتماعی جمعیت هلال احمر هستند و این جمعیت باید با برنامه ریزی و بستر سازی مناسب از ظرفیت ها، استعداد ها و توانمندی های اعضای خود نهایت استفاده را داشته باشد.
قدردانی جمعیت هلال احمر از نگاه مثبت نمایندگان مجلس به این جمعیت
دکتر محمد محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه مثبت نمایندگان مجلس به این جمعیت، گفت: حمایت نمایندگان از برنامه ها و سیاست های امدادی، داوطلبانه و بشر دوستانه هلال احمر تاثیر عمیقی در توسعه فعالیت های عام المنفعه این جمعیت خواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری این جلسه ، اظهار امیدواری کرد که این فرصت ارزشمند، زمینه تحول و پیشرفت بیش از پیش جمعیت را فراهم می کند.
دکتر محمدی در ادامه به احداث پایگاه امداد هوایی و همچنین ایجاد انبارهای امدادی در استان اشاره نمود که در این رابطه با نماینده منتخب مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر نمود.
گفتنی است در پایان دکتر علی اکبر کریمی ، به عضویت داوطلبانه و افتخاری جمعیت هلال احمر در آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =