مدافع سابق استقلال می گوید رفتار مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال درست نبود و نباید مشکلات شخصی را وارد بازی می کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی این تیم با تراکتورسازی گفت: بازی حساسی برای دو تیم بود. استقلال صدر نشین بود و در ورزشگاه آزادی بازی می کرد و می توانست با پیروزی در این بازی شانس قهرمانی اش را بیشتر کند و تراکتورسازی هم با پیروزی در این بازی می توانست سهمیه آسیایی را کسب کند. از طرفی هم این بازی تحت تاثیر حضور قلعه نویی و مظلومی بود. دو تیم برای برد به زمین رفته بودند اما این تراکتور بود که توانست از موقعیت هایش بهتر استفاده کند.
پاشازاده در ادامه گفت: تراکتور به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و توانسته بود توپ و زمین را در اختیار بگیرد و پیروز شود. استقلال در این بازی نسبت به بازی های قبلی خود بهتر بازی کرد اما برای دقایق بازی برنامه نداشت. روز گذشته بهترین فرصت برای استقلال بود تا بتواند قهرمان شود.
مدافع سابق استقلال درباره درگیری رحمتی و مظلومی گفت: من از اختلاف آنها اطلاعی ندارم رفتار رحمتی درست نبود. او نباید اختلاف شخصی اش با قلعه نویی را وارد بازی می کرد و در ضمن قلعه نویی پیشکسوت استقلال است و احترامش واجب است و رحمتی نباید جلو 90 هزار تماشاگر و پخش زنده بازی اینگونه رفتار می کرد.

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =