در پی اعلام سقوط یک کوهنورد 37 ساله ساوجی در ارتفاعات ورده شهرستان زرندیه به سرعت تیم امداد و نجات کوهستان این شهرستان به منطقه اعزام شد و پس از ساعت ها کار امدادی، مصدوم که در منطقه ناهموار و سخت گذر در ارتفاع آسیب جدی دیده بود، رها سازی شد.

به گزارش خبرانلاین رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان ساوه گفت: با تلاش امدادگران اين جمعيت، جان كوهنوردی كه در ارتفاعات ورده از توابع شهرستان زرنديه دچار حادثه شده بود، نجات يافت.
محمد رضايي استان افزود: در پي اعلام سقوط يك كوهنورد 37 ساله ساوجي در ارتفاعات ورده شهرستان زرنديه به سرعت تيم امداد و نجات كوهستان اين شهرستان به منطقه اعزام شد و پس از ساعت ها كار امدادي، مصدوم كه در منطقه ناهموار و سخت گذر در ارتفاع آسيب جدي ديده بود، رها سازي شد.
وي ادامه داد: با توجه به وخامت حال عمومي مصدوم و نبود راه هاي دسترسي، با هماهنگي و اعزام تيم هاي تخصصي از مركز استان، درخواست بالگرد نيز انجام شد.
رضايي گفت: با تلاش عوامل امداد و نجات شهرستان ساوه، مصدوم از ارتفاعات پايين آورده و براي ادامه مراحل درماني به بيمارستان شهيد مدرس ساوه منتقل شد.
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان ساوه بيان كرد: اين كوهنورد از ناحيه دست و پا به شدت مجروح شده بود و تلاش براي ادامه درمان توسط عوامل بيمارستان مدرس ساوه در حال پيگيري است.
وي ادامه داد: سقوط اين كوهنورد از ارتفاعات به علت نداشتن تعادل اتفاق افتاد و حادثه در محلي غيرقابل دسترسي براي كار امداد و نجات رخ داد.
گفتنی است در این عملیات 3 تیم امداد و نجات هلال احمر ساوه و زرندیه متشکل از 20 نفر پرسنل و نجاتگر باتجهیزات کامل کوهستان به مدت 7 ساعت عملیات امداد رسانی را بر عهده داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =