امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: آیت الله شهید مطهری به حوزه های علمیه عزت و به دانشگاه ها نیز آگاهی اسلامی بخشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بندرعباس با گرامیداشت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) ، عنوان کرد: بعثت نقطه آغاز اقدام عليه ظلمت، جهل و گمراهی است و تا وقتي كه انسان روي كره زمين وجود دارد، بعثت نيز ادامه دارد و ما وظيفه داريم با كمك گرفتن از فلسفه بعثت، راه و رسم و سنت خاتم پيامبران حضرت محمد(ص) را در جامعه گسترش بدهيم.

وی در ادامه به سوم شعبان روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز اشاره کرد و افزود: پاسداران امروز نيز به عنوان مدافعان حرم، جلوي هرگونه بي حرمتي تكفيري ها را گرفته اند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري، بیان داشت: آيت الله شهيد مطهري به حوزه هاي علميه عزت و به دانشگاه ها نيز آگاهي اسلامي بخشيد و با درك نيازهاي زمان خود بر اساس آسيب هايي كه متوجه جامعه بود، موضع گيري مي كرد.

حجت الاسلام فروزان نژاد تصریح کرد: معلمان باید زندگي خود را بر مبناي انديشه هاي شهيد مطهری قرار دهند.

وي همچنین با گراميداشت هفته بسيج سازندگي، اظهار داشت: با توجه به آمارهاي ارائه شده تنها طي سال گذشته 140ميليارد ريال براي اشتغال زايي و ايجاد و راه اندازي 710 كارگاه اقتصاد مقاومتي در اين استان هزينه شده است.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: ايجاد دو هزار شغل و آموزش يك هزار نفر در زمينه اقتصاد مقاومتي و همچنين ايجاد 500پروژه عمراني و خدماتي از جمله آبرساني، خانه عالم، كتابخانه و مداواي هزاران نفر از افراد ساكن مناطق محروم هرمزگان از ديگر فعاليت هاي بسيج سازندگي نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين استان بوده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =