مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توزیع دو هزار و پانصد، دستگاه کارت‌خوان در اولین روز از نمایشگاه کتاب به بخش داخلی و خارجی خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ حسین صفری گفت: در تلاش هستیم این تعداد طی روزهای آینده افزایش پیدا کند و آمار متعاقبا اعلام می‌شود.

او درباره امکانات زیرساختی و سالن‌ها در نمایشگاه شهرآفتاب گفت: ایمنی و امنیت همچون استقرار اورژانس، آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران و هلال احمر، حمل و نقل و دسترسی ها، عمران و زیرساخت و حوزه اطلاع رسانی به شکل واقع بینانه در شهرآفتاب انجام شد.

صفری با بیان این‌که بزرگترین نمایشگاه دنیا در شهرآفتاب در حال برگزاری است، افزود: نمایشگاه تهران، به عنوان پدیده‌ای نمایشگاهی از کامل‌ترین امکانات رفاهی و اطلاع‌رسانی، استراحتگاه‌ها برخورداراست.

مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه از ایجاد بخش امانات در نمایشگاه خبر داد و گفت: از یک هزار و صد بسته امانی از بازدیدکنندگان تحویل گرفته شده است و این مساله نشان از استقبال خوب است و به مراتب در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

صفری در ادامه گفت: دو سالن کودک و دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهرآفتاب دائمی است و بعد از پایان نمایشگاه کتاب این دوسالن جمع‌آوری نمی‌شود و این دو سالن تا دوره‌ی بعد برپاست و برای دوره‌های بعد هم استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است چهار هزار دستگاه کارت‌خوان در نمایشگاه کتاب توزیع شود، گفت: در حال حاضر دو هزار و پانصد دستگاه کارت‌خوان به بخش داخلی و خارجی توزیع شده است.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بحث زیرساختی نمایشگاه کتاب را مهم دانست و گفت: یک هزار و پانصد خط تلفن با فیبر نوری انجام شد و با همکاری وزارت نیرو نه مگابایت برق نمایشگاه فراهم شد.

وی در پایان از همکاری هفتاد سازمان همچون پست، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و ... در برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در شهرآفتاب تشکر کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار«خواندن برای فردا دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =