دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران که برای شرکت در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی به ژنو سفر کرده بود در حاشیه این اجلاس با وزیر ارتباطات روسیه نیکلای نیکی فوروف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار وزیر ارتباطات کشورمان با اشاره به ظرفیتهای به وجود آمده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران گفت: ایران آمادگی لازم برای گسترش سطح همکاری های دو جانبه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با روسیه دارد.

وزیر ارتباطات افزود: ایران و روسیه می توانند در حوزه هایی مانند امنیت سایبری، تحقیق و پژوهش، تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، تولید نرم افزار، استفاده صلح آمیز از ماورای جو در حوزه تلکام همکاری کنند.

واعظی با تاکید بر همکاری های خوب سیاسی و اقتصادی دو کشور گفت: این همکاری ها می تواند در حوزه فناوری و تکنولوژی ارتباطی و مخابراتی نیز گسترش یابد.

وزیر ارتباطات روسیه نیز بر گسترش همکاری با ایران در زمینه اینترنت، فضای مجازی، امنیت شبکه، برگزاری اجلاس ها و حضور در مجامع بین المللی و همکاری های بخش حقوقی حوزه فاوا تاکید کرد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =