کورش برمک مربی تیم ملی جوانان گفت: فوتبال آذربایجان غربی استعدادهای زیادی دارد که نیازمند کمی توجه هستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کورش برمک مربی تیم ملی جوانان فوتبال که برای استعدادیابی به ارومیه سفر کرده در گفتگو با خبرنگاران گفت:تیم ملی جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی با تیم های قطر، ژاپن و یمن همگروه است که این مسابقات در بحرین برگزار میشود

مربی تیم ملی اضافه کرد: برای آمادگی برای مسابقات ، برنامه استعدادیابی برای رده جوانان از مدت ها قبل آغاز شده است و با برنامه ریزی با سرمربی تیم به استان های مختلف سرکشی می کنیم که آذربایجان غربی یکی از این استان هاست.

وی افزود:با هماهنگی صورت گرفته با کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کشور را به 9 منطقه تقسیم کردیم که آذربایجان غربی بهمراه اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در یک منطقه قرار دارند و هر منطقه توسط استعدادیابان زیر نظر فدراسیون تحت نظر هستند.

مربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: طی حضور در ارومیه توانستیم 50 بازیکن را بررسی کنیم که توانستند کیفیت خود را به بهترین شکل برای ما نشان دهند.

برمک گفت:در حال حاضر در آماده سازی تیم ملی جوانان برای مسابقات بازیکنان لیگ برتری نیز حضور دارند که از جمله آنها میتوان به امید نورافکن از استقلال، رضا شکاری از ذوب آهن، علی شجاعی و محمد سلطانی مهر از سایپا، رضا کرم اله چعب از پرتغال، نیما داغستانی از صبا، نیما میرزازاد از ملوان، نیما مختاری از گسترش فولاد تبریز و حسین سالکی از استقلال اهواز اشاره کرد.

برمک اضافه کرد: ارتباط بین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و امیرحسین پیروانی سرمربی تیم جوانان بسیار خوب است طوری که نیما میرزازاد نیز از اردوی جوانان به تیم ملی دعوت شد.

وی افزود: اگر در آذربایجان غربی و شهر ارومیه کمی از توجه به والیبال معطوب به فوتبال شود میتواند حرف های زیادی در کشور برای گفتن داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =