اقدامات پیشگیرانه مانع از بروز پتانسیل تکرار جرم توسط مجرمان است

فرمانده انتظامی استان در جمع خبر نگاران گفت: همه مجرمان از پتانسیل تکرار جرم برخوردار هستند و بایستی با اقدامات پیشگیرانه مانع از بروز این پتانسیل شد.

به گزارش خبرآنلاین ، سردار دكتر " عليرضا صالحي " در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت : فرماندهي انتظامي استان تمام توان خود را به كارگرفته تا يك امنيت كامل ايجاد شود.


وي به تلاش پليس در 45 روز گذشته اشاره كرد و خاطر نشان ساخت : در اين مدت 27 كيلو مواد مخدر ، 14 قبضه سلاح شكاري غير مجاز در سطح استان كشف و ميزان تصادفات فوتي درون و برون شهرها كاهش يافته است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه در اين مدت هيچ گزارش نا امني در سطح استان دريافت نكرده ايم تصريح كرد : بحمدا.. جرايم خشن از قبيل سرقت مسلحانه ، سرقت از بانك ، سرقت از طلافروشي ، آدم ربايي و ... در سطح استان در اين مدت صفر بوده است .

سردار صالحي با تاكيد بر اينكه استان زنجان همچنان جزء استان هاي امن و برتر كشور است اظهار داشت : با مسائل اجتماعي بايد بسيار حساس ، ريز و با بصيرت برخورد كرد .

وي با اعلام اينكه در پيشگيري از ناهنجاري ها خانواده ها و مراكز آموزشي موثر ترين نقش را برعهده دارند بيان داشت : 70 درصد جرايم با مواد مخدر ارتباط دارند و اگر معتادان به مواد مخدر به طور كامل جمع آوري شوند، ميزان جرايم 70 درصد كاهش مي يابد.

فرمانده انتظامي استان زنجان به طرح جمع آوري معتادان متجاهر و پر خطر اشاره كرد و گفت : در اين زمينه ماموريت اصلي پليس انتقال و برخورد قانوني است.

اين مقام ارشد انتظامي استان در زمينه پيشگيري از مواد مخدر تاكيد كرد : در مبارزه با مواد مخدر اصلي ترين موضوع ، كاهش تقاضا براي مواد مخدر است.

وي از تعامل خوب اصحاب رسانه با فرماندهي انتظامي استان تقدير و تشكر كرد و بيان داشت : انتقاد سازنده باعث پيشرفت بوده و براي پليس شيرين است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =