استاندار:توانمندسازی مددجویان در عرصه اشتغال بسیار مهم است

محمدرضا خباز استاندار سمنان در بازدید از موسسه خیریه رهروان احسان گفت: توانمندسازی مددجویان در عرصه اشتغال بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان به اتفاق فرماندار سمنان، مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان از بخشهای مختلف موسسه خیریه رهروان احسان دارای مجوز از سازمان بهزیستی بازدید نمود و درجمع هیات مدیره موسسه، توانمند سازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی در اشتغال را مهم برشمرد.
وی افزود: بهترین ایام خدمت در دورانهای مختلف خدمت در بهزیستی بوده است چون خدمت به کودکان و ناتوانان که مانند فرشته معصوم هستند در جایگاه الهی بسیار ارزشمند و ماندگار است و خداوند در دلها و قلبهای شکسته قرار دارد که اگر خدمتی به این قشر محروم شود خدمت به خداست.
دکتر خباز گفت: هنر ما مسئولین و دست اندرکاران بهزیستی و هیات مدیره موسسه بسترسازی برای شکوفایی استعدادها و توانمندیهای مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی است باید زمینه را آماده کرد که هر کسی در هر بعدی علاقه دارد بتواند در آن عرصه فعالیت کند.
وی افزود: ایجاد توانمندسازی قشر مددجو بسیار کار ارزشمندی است که در راستای اشتغالزایی انجام می شود ودولت تدبیر و امید سیاست و برنامه هایش ایجاد توانمندی برای ایجاد اشتغال و درآمد و دور شدن از کمک های دستی در جامعه است .
استاندار سمنان همچنین در این بازدید بر بیمه شدن مددجویان و پرسنل مددجو در موسسه رهروان احسان تاکید کرد.
وی در ادامه از بخشهای مختلف دوزندگی، تهیه نان و غذا و گلخانه موسسه رهروان احسان بازدید نمود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =