سخنرانی چهره ماندگار ایران و استاد دانشگاه کلارکسون آمریکا در دانشگاه سمنان

پروفسور گودرز احمدی چهره ماندگار ایران در حوزه مهندسی مکانیک و استاد دانشگاه کلارکسون آمریکا به دعوت ژورنال بین المللی Heat and Mass Transfer Research و دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان در دانشگاه سمنان حاضر و سخنرانی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، دکتر محمد صادق ولی پور مدیر این نشریه با اعلام این خبر گفت : پروفسور گودرز احمدی روزهاي دوشنبه وسه شنبه،20 و21 ارديبهشت ، در دانشگاه سمنان حضور می یابد .
دکتر ولی پور افزود : سخنراني علمي با موضوعParticle Transport , Deposition and Removal در روز دوشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 15:30 الي 17:30، در تالار خوارزمي دانشكده مهندسي مكانيك از جمله برنامه های این چهره ماندگار ایران است که شركت در اين سمينار براي عموم دانشجويان و اساتيد آزاد است.
وی اظهار داشت : همچنین برگزاری كارگاه آموزشي با موضوع Turbulence Modeling در روز سه شنبه 21 اردیبهشت از ساعت 8:00 الي 13:00، در تالار خوارزمي دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان دیگر برنامه پروفسور احمدی است .
دکتر ولی خاطر نشان کرد : اعضائ هيئت علمي ودانشجويان و محققان علاقمند به شركت در اين سمينار برای ثبت نام در این کارگاه باید ضمن دانلود فرم ثبت نام و واريز مبلغ مورد نظر( فرم بعد از عکسها پیوست می باشد ) ، تصوير فيش پرداختي وتصوير كارت دانشجوئي را به همراه فرم تكميل شده ثبت نام، حداكثر تا روز چهارشنبه 15 اردیبهسشت به نشاني پست الكترونيكي،ali.sakhaei@semnan.ac.ir ارسال و يا از طريق تلگرام به شماره 09123949985 ارسال نمایند.
وی ادامه داد : نشست صميمي پرسش و پاسخ با دانشجويان ، در روزسه شنبه 21 اردیبهشت هم از ساعت 14:00 الي 16:00 در تالار خوارزمي دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان برگزار می شود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =