دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با شناخت برترین‌ها به‌کار خود پایان داد

دومین دوره جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با عنوان «سفره‌های هفت‌سین و سیزده‌بدر» با شناخت برترین‌ها به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: پس از اعلام دومین فراخوان آثار جشنواره عکس دانشگاه و در فرصتی 20 روزه برای ارسال آثار از سفره‌های هفت سین و مراسم سیزده بدر خانواده‌ها بیش از 700 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که داوری‌های آن با استفاده از کارشناسان مجرب عکاسی انجام گرفت و افراد منتخب، مشخص شدند.
سید امیررضا حسینی‌نژاد افزود: این دوره عکس‌هایی را شامل می شد که استادان، کارکنان و دانشجویان به صورت سلفی از سفره‌های هفت‌سین خانواده خود و نیز روز سیزده‌بدر در طبیعت سراسر کشور گرفته بودند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: استقبال گسترده و کم‌نظیر از این دوره از جشنواره و همچنین کیفیت تقریباً برابر آثار ارسالی، کار داوری را کمی مشکل کرده بود و این مهم را زمان‌بر کرد که با تلاش گروه داوری نتایج به‌موقع اعلام شد.
حسینی‌نژاد تصریح کرد: در این جشنواره که در دو بخش دانشجویی و نیز کارکنان و اساتید برگزار شد صدها نفر شرکت کردند که در پایان از نفرات اول تا سوم با اهدای جایزه و لوح تقدیر شرکت در جشنواره تجلیل شد.
وی گفت: عکس‌های منتخب جشنواره در صفحه اینستاگرام و سایت دانشگاه نیز درج شد تا در معرض دید عموم قرار گیرد.
حسینی‌نژاد بیان کرد: جشنواره‌هایی ازاین‌دست در برنامه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گنجانده‌شده و به‌زودی جشنواره سوم با موضوع جدید اعلام خواهد شد.
ساغر تیموری، زهرا دوستی و بهرام ابراهیمی به ترتیب مقام اول تا سوم جشنواره را در بخش دانشجویی و در بخش کارکنان و اساتید نیز سید فرشید ارشدی مقام اول، محمدرضا حسنییان دوم و فرزانه کاظم‌زاده و امید عرب به‌طور مشترک به مقام سوم دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دست یافتند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =