عدم شناخت مدیران از روابط عمومی ها، باعث تضعیف سازمان می شود

ایرج کارخائی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: : اولین چالش روابط عمومی ها، مساله شناخت و نگرش مدیریت سازمان است و عدم شناخت مناسب مدیران از نقش روابط عمومی ها و عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات و نگرش نامناسب نسبت به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها، باعث تضعیف سازمان می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور کارخایی مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی عضو شورا و دستگاه های مدعو در محل سال کوثر استانداری برگزار شد.
ایرج کارخایی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در سازمان گفت: شناخت مناسب مدیران از نقش روابط عمومی ها و نگرش مناسب نسبت به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها، باعث حمایت مدیر سازمان و اطلاع رسانی مناسب از تلاش ها و خدمات دستگاه برای مخاطبین و در نتیجه باعث تقویت جایگاه مدیر و سازمان می شود.
کارخایی افزود: یکی از وظایف مهم ما این است که روابط عمومی را به مدیریت سازمان بشناسانیم و نگرش مثبت تری در ایشان ایجاد کنیم.
مدیر کل روابط عمومی استانداری با اشاره به استقبال با شکوه مردم استان سمنان از دکتر روحانی فرزند برومند استان و رئیس محترم جمهوری در سفر ایشان و کاروان تدبیر و امید به استان، خاطرنشان کرد: فعالیت چشمگیر روابط عمومی ها و بستر سازی و زمینه سازی که روابط عمومی ها در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی سفر ریاست محترم جمهوری داشتند نقش آفرین بود و ما شاهد حضور گسترده و استقبال با شکوه از ریاست محترم جمهوری بودیم و نشان داد که نقش و تاثیر روابط عمومی ها در جامعه بسیار زیاد است و روابط عمومی ها ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه بسیاری دارند که در سفر ریاست محترم جمهوری این نقش و تاثیر به وضوح برای مدیران و مسئولین هم مشهود بود.
کارخایی همچنین به نزدیک شدن 27 اردیبهشت آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و افزود: هفته روابط عمومی فرصت خوبی است که روابط عمومی ها نقش و اهمیت و تاثیرشان را به مدیران و جامعه بشناسانند.
وی گفت: از صدا و سیما و خبرنگاران اصحاب مطبوعات و رسانه های گروهی استان انتظار است که در این هفته از روابط عمومی ها حمایت کنند. ضمن اینکه روابط عمومی ها و خبرنگاران بعنوان دوبال اطلاع رسانی باید همواره همدیگر را پشتیبانی کنند و آثار مثبت آن توسعه و بهبود اطلاع رسانی در جامعه خواهد بود.
کارخایی ابراز امیدواری کرد با مشورت و همفکری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، بتوانیم امسال هفته روابط عمومی را بهتر از سال گذشته برگزار نماییم.
همچنین در این جلسه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان و مدعوین به بحث و تبادل نظر پرداختند و نقطه نظرات و پیشنهاداتشان را ارائه نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =