«محمدرضا مهاجری» حالا که تیمش یعنی «پدیده» از ماندن در لیگ مطمئن شده، آماده نبردی است که بیش از او، برای سرخابی‌ها اهمیت دارد.

خبرآنلاین خراسان رضوی/ مسعود حکم‌آبادی؛ او باید با تیمش به مصاف «استقلال خوزستان» رفته و آن‌ها را یا در مسیر قهرمانی همراهی کند، یا از قهرمانی دورشان کند.

می‌دانید این بازی شما خیلی برای هواداران استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد؟
من برای همه آن‌ها احترام قائلم، اما بیشتر دوست دارم تیمم فوتبال حرفه‌ای و بدون تنش بازی کند و نگاهی به جدول نداریم.
به هر حال نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی دارد.
حرفه‌ای و عاقلانه نیست که ما برای قهرمانی تیم دیگر تلاش کنیم، بیشتر به دنبال اثبات شایستگی‌های خودمان هستیم و امیدوارم با یک بازی خوب این اتفاق بیفتد.
با ترکیب اصلی در این بازی به میدان می‌روید؟
باور کنید از حرف و حدیث‌ها می‌ترسم وگرنه وقتش بود از بازیکنان جوان تیمم استفاده کنم و آن‌ها را محک بزنم؛ آن‌هم در مقابل تیم خوبی مثل استقلال خوزستان. اما به خاطر حساسیت بازی، با تمام توان به میدان می‌رویم.
قبلا هم تجربه این شرایط را داشتید؟
بله، من قبلا در لیگ دسته اول هم این شرایط را تجربه کرده بودم. با این وجود تیمم هرگز کم کاری نکرده و به همین خاطر با جدیت مقابل استقلال خوزستان قرار می گیریم.
در بازی با ذوب آهن بازیکنان جوان‌تان را بازی دادید.
بله، ما در این مسابقه چند تغییر در ترکیب تیم خود دادیم. سعی کردیم در این بازی به برخی بازیکنان جوان خود که کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده بودند، میدان دهی که نمایش خوبی هم داشتند.
برنامه‌تان برای فصل آینده چیست؟
هنوز هیچی، اما به هرحال پیشنهاداتی که می‌رسد قابل بررسی است. بیشتر فکر و ذهنم درگیر لیگ فعلی است، به خاطر 2باخت پیاپی شخصا از نظر روانی شرایط خوبی ندارم و به چیزی جز پیروزی در 2بازی مانده فکر نمی‌کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =