۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مقرر کرده است که در عرض 3 ماه سند توسعه استان را تکمیل و به این سازمان از ارسال کنند؛ لذا در این راستا تشکیلات کوچک و چابکی را تعریف کرده ایم تا هرچه سریع تر سند توسعه استان را جمع بندی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، رقیه یادگاری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، در اولین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان که با عنوان ستاد راهبردی و مدیریتی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی برگزار شد، گفت: برنامه ششم توسعه به جز اقتصاد مقاومتی نیست.
وی اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در رویکرد سند ششم توسعه رخ داد؛ لذا برنامه ریزان استان نیز ارکان و نظام اجرایی مصوبات مربوط به استان را تغییر دادند.
یادگاری بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مقرر کرده است که در عرض 3 ماه سند توسعه استان را تکمیل و به این سازمان از ارسال کنند؛ لذا در این راستا تشکیلات کوچک و چابکی را تعریف کرده ایم تا هرچه سریع تر سند توسعه استان را جمع بندی کنیم.
وی ابراز کرد: بررسی عملکرد گذشته و تبیین وضع موجود بخش و فرابخش نیز از برنامه های صورت گرفته در جهت تسریع در امر تکمیل سند توسعه استان است.
یادگاری یادآور شد: برای پیشبرد هرچه سریعتر برنامه ها لازم است که تمامی دستگاه ها برنامه ششم توسعه را جدی بگیرند و با تلاش و قوت بیشتری برنامه ها را پیگیری کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =